اجتماعی

قرنطینه 26 معتاد متجاهر

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان  از قرنطینه 26 معتاد متجاهر در اولین مرحله جمع آوری این افراد ازسوی پلیس مبارزه با مواد مخدر و تحویل آنان به مرکز ماده 16 خبرداد.

امیر کوکائیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با آغاز مجدد جمع آوری معتادان متجاهر، مطرح کرد:  مرکز ماده 16 در شرایط جدید، با اختصاص 4 فضای مختلف، از جمله قرنطینه در هنگام ورود معتادان به مدت 14 روز برای شناسایی افراد مشکوک به کرونا، از 3 روز پیش فعالیت خود را ازسر گرفته است.

وی با بیان اینکه درصورت شناسایی معتادین مشکوک به کرونا، این افراد در بخش ویژه کرونا  مرکز ماده 16 بستری و با کمک دانشگاه علوم پزشکی تحت درمان قرار می‌گیرند، اظهار کرد: پس از اتمام قرنطینه در مرحله نخست، افراد به مرکز اصلی ماده 16 رفته و درصورت بروز موارد مشکوک، به بخش ایزوله منتقل می‌شوند.

کوکائیان با تاکید براینکه تعداد ورودی‌ها به مرکز ماده 16 به‌دلیل حساسیت‌های بهداشتی بسیار محدود است، اظهار کرد: از 3 روز گذشته تاکنون 26 معتاد متجاهر  به ماده 16 تحویل داده شده اند که تمامی آن‌ها به مدت 14 روز در قرنطینه خواهند بود.  

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن