فرهنگ و هنر

روز بازیگر مبارک

یکی از بازیگران همدانی، معضل اصلی عرصه بازیگری و تئاتر استان را بی‌سوادی، فعالان آن دانست.

سید مهرداد کاووسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری #همدان_آنلاین، بیان کرد: متأسفانه اکثر افراد بدون گذراندن کلاس‌های آموزشی، بدون فیلتر و با دوست بازی وارد این عرصه می‌شوند.

وی با تأکید براینکه، افرادی که با مطالعه و با کسب علم وارد این صنعت می‌شوند همیشه درخشان و موفق خواهند بود، افزود: نمونه این افراد بهرام افشاری است که با مطالعه، تلاش بدون حتی تحصیلات آکادمیک خوش درخشید.

وی با ذکر اینکه، 99 درصد بازیگران از مطالعه فراری هستند، عنوان کرد: متأسفانه این افراد تمرینات خود را محدود به تمرین‌های قبل از اجرا کرده و به صورت انفرادی و برای ساختن خود، فعالیتی ندارند.

وی در خصوص میزان پیشرفت در استان، چنین توضیح داد: متأسفانه در استان خیلی از مسئولین و پیشکسوتان در مسیر اجرا و پیشرفت سنگ‌اندازی کرده و مانع هستند.

 وی تأکید بر عدم وجود زیرساخت‌های مناسب و نبود صنعتی به نام بازیگری در استان، گفت: متأسفانه به دلیل این کمبودها، برای پیشرفت در هر زمینه‌ای باید به پایتخت سفر کرد.

وی با گلایه از عدم پیگیری و حرکت موثر مسئولان در خصوص حمایت از افراد موفق این عرصه، عنوان کرد: چنین رفتارهایی سبب دلسردی فعالان این عرصه، کنار گذاشتن هنر و یا مهاجرت از شهرشان می‌شود.

کاووسی با تأکید بر اینکه، بازیگری برخلاف آن شغل بسیار سختی است، ادامه داد: هر کسی که وارد دنیای بازیگری می‌شود، رویای ستاره شدن و معروفیت را دارد و این رویا می‌ماند مگر تلاش، مطالعه و پشتکار داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن