اجتماعی

کشف 27 کیلوگرم موادمخدر تریاک و شیشه توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 17 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری سوداگر مرگ توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد.
سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی در گفتگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: به منظور مبارزه با سوداگران و توزیع کنندگان مواد مخدر در نقاط جمعیتی و محلات آلوده به توزیع مواد مخدر طی 3 ماه کار اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه متهم شناسائی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی و در یک عملیات ضربتی این سوداگر مرگ توسط مامورین در این محل دستگیر شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه محل کشف مواد مخدر و دستگیری این متهم در خارج از شهر و یکی از روستاهای ملایر بوده است، افزود: در بازرسی از این مکان توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر، مقدار 17 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد که ضمن تشکیل پرونده، فرد قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شد .
وی در ادامه با اشاره به کشف 10 کیلوگرم شیشه و 980 گرم هروئین از دستگیری دو قاچاقچی توسط پلیس ملایر توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد و گفت: در راستای مبارزه قاطعانه و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی که در صدد انتقال محموله های مواد مخدر صنعتی به شهرستان هستند، طی 6 ماه کار اطلاعاتی سرانجام مامورین از انتقال یک محموله مواد مخدر شیشه و هروئین به شهرستان ملایر مطلع شدند.
سلگی اظهارکرد: طی هماهنگی با دستگاه قضائی ، خودروی حامل قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر شناسائی و قبل از ورود به این ملایر در یک عملیات ضربتی مشترک متوقف و تعداد 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.
این مقام مسئول با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ، مقدار 10 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و 980 گرم مواد مخدر هروئین کشف و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد، گفت: با تشکیل پرونده ، هر دو نفر قاچاقچی مواد مخدر صنعتی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین به از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر موتورسوار و کشف 500 گرم مواد مخدر توسط مامورین پاسگاه جوکار ملایر اشاره و اظهارکرد: در راستای مبارزه با سوداگران و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر و گزارشات دریافتی از یک توزیع کننده مواد مخدر که با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به توزیع مواد مخدر می کند، مامورین پاسگاه جوکار در حین گشت زنی در نقاط از پیش تعیین شده این توزیع کننده مواد مخدر را در حین فروش مواد مخدر مشاهده کردند.
این مقام مسئول با بیان اینکه بلافاصله مامورین در مکان توزیع مواد مخدر حضور یافتند و در یک اقدام ضربتی اقدام به دستگیری این سوداگر مرگ کردند، افزود: در بازرسی از این توزیع کننده مواد مخدر مقدار 500 گرم مواد مخدر تریاک به همراه یک دستگاه توزین مواد مخدر کشف و ضبط و ضمن تشکیل پرونده ، متهم تحویل مراجع قضائی شد .
فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 8 توزیع کننده مواد مخدر توسط پلیس ملایر ملایر خبر داد و بیان کرد: با اجرای سه مرحله طرح ضربتی توسط یگان های انتظامی شهرستان ملایر در نقاط مختلف این توفیقات حاصل شد .
وی افزود: در همین ارتباط مامورین یگان امداد تعداد 7 نفر توزیع کننده را طی دو مرحله اجرای طرح در نقاط آلوده به توزیع مواد مخدر به همراه مقادیر25 گرم مواد مخدر حشیش ، 3 گرم مواد مخدر شیشه و هروئین ، 124 گرم مواد مخدر تریاک کشف که در همین ارتباط تعداد دو دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت توزیع کنندگان مواد مخدر توقیف شد .
سلگی خاطرنشان کرد: بدنبال آن، مامورین کلانتری 12 نیز در بازرسی از یک نفر توزیع کننده مواد مخدر مقدار 15 گرم شربت متادون ، 30 سانت هروئین و یک گرم مواد مخدر تریاک را کشف کردند که با تشکیل پرونده هر 8 نفر تحویل مراجع قضائی شدند.
سلگی با تقدیر از همکاری قاطعانه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با پلیس ملایر در برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی، افزود: با هوشیاری و عزم جدی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه بر سوداگران مرگ در این شهرستان کاملاً تنگ شده و انتظار داریم که شهروندان ارجمند نیز هر گونه اخبار و رفتار مشکوک را در زمینه قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر بلافاصله با سامانه های 110 و 128 مطرح کنند .
ممانعت پلیس ملایر از تردد خودروهای دارای شیشه دودی
فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود از ممانعت از تردد خودروهای دارای شیشه دودی در سطح شهرستان م خبر داد و گفت: به استناد ماده 207 آئین نامه راهنمائی و رانندگی و موادی از قانون رسیدگی به تخلفات این آئین نامه ، دودی نمودن شیشه های خودروها ممنوع است.
سلگی با اشاره به اینکه در صورت رویت این قبیل خودروها توسط مامورین پلیس راهور ضمن اعمال قانون با کد تخلفاتی مربوطه از تردد آنها تا برطرف کردند شیشه دودی، جلوگیری به عمل می آید، اظهارکرد: رانندگان متخلف برای تغییر وضعیت خودرو به صورت قانونی فرصت را از دست ندهند .
کشف محموله های قاچاق احشام و چوب جنگلی
این مقام انتظامي از کشف پنج میلیارد ریال احشام فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه تریلر با تلاش مامورین پلیس آگاهی ملایر خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون تریلر حامل احشام به رانندگی یک نفر مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را جهت بررسی دقیق تر متوقف کردند.
سلگی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مامورین متوقف تعداد 250راس گوسفند فاقد مجوز قانونی کشف و ضبط شد و یک نفر متهم نیز در اين خصوص توسط مامورین ایست و بازرسی حرم آباد دستگیر که با تشکیل پرونده ، متهم تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به کشف 200 میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط پلیس، افزود: مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی در ایست و بازرسی حرم آباد در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون به رانندگی یک نفر ، مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق تر مدارک و محموله آن متوقف کردند.
وی اظهارکرد: با بازرسی به عمل آمده توسط مامورین از داخل خودرو ، مقدار 6 هزار کيلوگرم چوب جنگلي بدون مجوز قانونی به ارزش 200 میلیون ریال کشف و ضبط و با تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قانونی شد .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن