فرهنگ و هنر

ملایر به دنبال ثبت جهانی سومین اثر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: به دنبال این هستیم که تپه نوشیجان، به عنوان سومین اثر شهرستانی ثبت جهانی شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی،افزود: سال ۹۹ به فرمان مقام معظم رهبری٬ سال جهش تولید نامگذاری شده و این نشان می‌دهد که اشتغال و معیشت مردم بسیار مهم و مورد توجه است.

وی اظهار کرد: در سطح شهرستان ملایر در سال گذشته فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و اگر ورود برای  مواردی از جمله جهانی شدن مبل منبت و دیگر پروژه‌های بزرگ صورت نمی گرفت شاید گرفتاری اقتصادی در شهرستان به مراتب بیشتر از اینها بود.

ولدی ادامه داد: تحریم های ظالمانه دشمنان، مسائل و مشکلاتی را به وجود آورده است که با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران در قالب اقتصاد مقاومتی می توانیم تحریم ها را کم اثر کنیم.

فرماندار ملایر افزود: در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر موارد وضعیت خوبی در سطح شهرستان داریم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در سال گذشته رتبه اول اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور کسب کرد،خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ فهرست ۳۰ طرح مهم شناسایی و به مدیران دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که باید تا بیستم هر ماه گزارش پیشرفت فیزیکی و موانع و مشکلات این طرح ها را اعلام کنند.

ولدی افزود: با توجه به شعار سال و ظرفیت بالای شهرستان است باید در موارد ۱۴ گانه اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری شود و انتظارات مضاعفی هم در این زمینه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پیگیری ویژه تری برای جذب اعتبارات از استان داشته باشند، گفت: باید در سال جهش تولید، تلاش بیشتری کنیم تا موانع و مشکلاتی که بر سر راه سرمایه گذاران وجود دارد، مرتفع شود.

۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۹ ۰۲:۴۱ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن