اجتماعی

شهردار پاسخگو استخدام غیر ضابطه‌ای باشد

رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه شهردار پس از پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر باید مدارک و مستندات را در اختیار اعضا قرار دهد گفت: پاسخ شهردار باید بر اساس مواد قانون و منطقی باشد.

اکبرکاوسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌ آنلاین ، اظهار کرد: شهردار باید به گونه‌ای به وظیفه خود عمل کند که مردم نسبت به نظام و عدالت بدبین نشوند چرا که شهردار فقط مسئول خانواده خود نیست و هر فردی که بدون فرایند استخدامی و صلاحیت وارد شهرداری شود، شهردار مسئول است.

وی ادامه داد: منتقدین به عملکرد شهردار در شورا تنها من و دو عضو دیگر است و در صورت قانع نشدن نسبت به پاسخ‌های شهردار حداقل 4 عضو از شورا باید طرح استیضاح را امضا کنند.

کاوسی تصریح کرد: در جلسه آتی شورا شهردار باید توضیح مفصلی نسبت به استخدام 12 نفر در پلیس ساختمان و همچنین به کارگیری چند نیروی دیگر بدون داشتن صلاحیت ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان عضوی از شورا به نمایندگی از مردم وظایف قانونی خود را از جمله پرسش از شهردار در راستای شفاف سازی انجام داده‌ام و برای حصول نتیجه آن باید اعضای شورا همکاری لازم را داشته باشند.

کاوسی عنوان کرد: حضور خبرنگاران و حاضرین در جلسه هفته گذشته کاملا بیانگر تمایز منتقدین از شهردار و حامیان او بود.

۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹ ۰۲:۴۱ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن