ورزشی

ورزش خانوادگی ” پتانک” در ملایر راه اندازی می شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از تسطیح و آماده سازی زمین ورزشی برای راه اندازی ورزش خانوادگی و نوپای پتانک در مجموعه ورزشی شهید تاجوک خبر داد.

حمید رضا سپهری نیا در در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: با همکاری شورای اسلامی و شهرداری ملایر، مراحل تسطیح و آماده سازی زمین مربوطه در مجموعه ورزشی شهید تاجوک در حال انجام است و پس از تسطیح و آماده سازی، رشته ورزشی خانوادگی و نوپای ” پتانک” در آینده نزدیک در این شهرستان فعالیت خود را در مجموعه ورزشی شهید تاجوک  آغاز می کند.

‍وی بیان کرد: در ورزش پتاک، هدف این است که بازیکنان توپی فلزی را که جزء اصلی این بازی است به جک نزدیک کنند، این رشته در روش های مختلف انفرادی تیمی دونفره و سه نفره و میکس برگزار می‌شود که تعداد پرتاب ها در هریک این روش‌ها متغیر است.

سپهری نیا ادامه داد: بازیکنان باید این کار را در حالی انجام دهند که دو پایشان رینگ قرار دارد، این ورزش معمولاً در خاک یا شن و ماسهٔ سخت صورت می‌گیرد اما می‌توان آن را در داخل چمن نیز برگزار کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار با اعضای هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: بازگشایی باشگاه های خصوصی و رفع مسائل و مشکلات آنان از مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

سپهری نیا با اشاره به مسائل و مشکلات و خسارات وارد شده به باشگاه های خصوصی در زمان تعطیلی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، تصریح کرد: در آینده نزدیک با رعایت پروتکل های بهداشتی باشگاه های ورزشی مجدداً بازگشایی می شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن