اجتماعی

فوت جوان ملایری حلق آویز شده در منزل

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: شامگاه دیشب طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی فوت فردی 30 ساله در منزل گزارش شد.

حسین روستائی در گفتگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به اینکه به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امداد ونجات با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت کرد، افزود: به گفته عوامل پلیس ۱۱۰، فرد مذکور به مدت زیادی است فوت و خود را حلق آویز کرده است.

وی با اشاره به اینکه با حضور نیروهای امداد و نجات جسد جوان فوت شده را به پایین انتقال و تحویل عوامل ۱۱۰ دادند، اظهارکرد: جسد برای سیر مراحل قانونی با هماهنگی های لازم با نیروهای بهشت هاجر به سردخانه انتقال داده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه آفریدن وزش باد تند، گفت: دیروز وزش باد تند باعث قطع شدن درخت و سقوط آن بروی خودروی پارک شده در کنار خیابان شد.

روستائی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع سریعا یک تیم امداد و نجات با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت کرد و به محض رسیدن مشاهده شد یک اصله درخت بروی خودروی جیپ پارک شده در کنار خیابان افتاده است.

وی با اشاره به اینکه مأموران آتش نشانی به وسیله اره برقی اقدام به قطع درخت مذکور کردند، افزود: در این حادثه به قسمت کاپوت و سقف خودرو و آینه بغل آسیب جدی وارده شده بود.

۱ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن