اجتماعی

کرونا در کمین است/رعایت کنید

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همدان ضمن تبریک روز عید فطر بر تمام مسلمانان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای افرادی که روز خود را در طبیعت سپری می‌کنند ضروری دانست.

عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فراررسیدن عیدفطر و اتمام ماه مبارک رمضانف بسیاری از افراد برای طی کردن تعطیلات و تفریح به پارک‌ها و اماکن تفریحی می‌روند.

وی با اشاره به اینکه کرونا در کمین افراد است ادامه داد: برای حفظ سلامت و سفید شدن وضعیت ابتلا در استان به شهروندان توصیه می‌شود حتی در فضای باز از ماسک استفاده و مواد ضدعفونی کننده و دستکش را نیز فراموش نکنند.

اولیاسمیع تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از شهروندان در طبیعت از رعایت نکات ایمنی از جمله رها کردن و بی توجهی به کودکان خود که در کنار رودخانه غافل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد در چادرهای تفریحی اقدام به روشن کردن قلیان و یا منقل می‌کنند که این موضوع می‎‌تواند خطر آتش سوزی  را به دنبال داشته باشد.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همدان در پایان از شهروندان تقاضا کرد: می‌توان برای داشتن روزی خوب و بدون حادثه، تنها نکات ایمنی را در طبیعت رعایت کرد و از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به توصیه‌ها بی اعتنا نباشند.

۴ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن