اقتصادی

باید از خام فروشی مواد پتروشیمی جلوگیری شود

نماینده مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید با سرمایه گذاری و قانع کردن مسئولین از خام فروشی جلوگیری شود تا ضمن شکست تحریم ها، بتوانیم در بحث مواد پتروشیمی مثل بنزین به نفع اقتصاد کشور عمل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، هادی بیگی نژاد سه شنبه 6 خرداد ماه، در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان ملایر، با بیان اینکه بنا دارم در مجلس یازدهم عضو کمیسیون انرژی شوم، ادامه داد: از یک سو رشته تخصصی بنده در دانشگاه شیمی است و از سوی دیگر با توجه به آنکه یکی از مشکلات حال حاضر کشور ” خام فروشی مواد پتروشیمی ” است، احساس می کنم حضورم در این کمیسیون مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این دوره باید مجلسی هدفمند و ضد فساد داشته باشیم، گفت: مجلس بی هدف را دیگران هدایت کرده و بدان هویت می بخشند.

بیگی نژاد اظهارکرد: طی مدتی که از برگزاری انتخابات می گذرد با نمایندگان مختلف ارتباط رایزنی کردم تا مجلس یازدهم، مجلسی هدفمند و با برنامه باشد و این هدفگذاری ها در مجلس باید طی 4 سال به نتیجه برسد.

نماینده مردم ملایر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهرستان ملایر در حوزه سلامت، تولیدات کشاورزی و دامی و صادرات آنها و در حوزه گردشگری و صنایع دستی چشم انداز و افق روشنی دارد، که باید روی آنها کار تخصصی صورت بگیرد و سرمایه گذاری شود.

وی با تأکید بر اینکه بنده به همراه تیم تخصصی همراهم تلاش کردیم طی 3 ماه اخیر پتانسیل ها، مشکلات و کمبودهای شهرستان را در بخش های مختلف شناسائی و دسته بندی کنیم، افزود: در همین راستا از کارخانجات و واحدهای تولیدی مختلف بازدید داشتم و در جریان امور قرار گرفتم.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه نتیجه گرا بودن و تخصصی عمل کردن در هر حوزه ، اولویت کاری من است، گفت: معتقدم اگر قرار است وارد بخشی شویم و در مورد آن صحبت کنیم، قبل از آن باید با متخصصان آن حوزه مشورت داشته باشیم.

وی به برپایی نشست ها و جلسات متعدد با اقشار مختلف مردم ملایر، نخبگان، صاحب نظران و بازدید از دستگاه های اجرائی ملایر طی 3 ماهه اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: ما به منظور گرفتن تصمیمات کارشناسی و راهبردی باید از نقطه نظرات افراد آگاه و مطلع، استفاده کنیم.

نماینده مردم ملایر گفت: مقرر شده است فردی برای شناسائی و احصاء کارها و مشکلات روستاهای شهرستان مأمور شود و مشکلات هر روستا توسط اهالی آنجا مطرح، بررسی و دسته بندی شوند.

بیگی نژاد بر لزوم شکل گیری و فعالیت راهبردی کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف تأکید کرد و گفت: باید سطح تفکر در موضوعات مختلف جامعه را ارتقا بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه هدف و سعی ما در این دوره، وحدت و همدلی، حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه اختلاف بین نمایندگان شهرستان است، یادآورشد: به همین منظور جلسات مشترکی با حجت الاسلام آزادیخواه و فرماندار ملایر برگزار کردیم.

۶ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن