فرهنگ و هنر

سینماها چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟


مدیرامورسینمایی موسسه بهمن سبزهمدان، فعالیت مجدد سینماها را منوط براعلام وضعیت سفید هر شهرستان توسط وزرات خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

سعید شرفی در گفت و گوبا پایگاه خبری همدان آنلاین، اظهار کرد: تنها در صورت سفید شدن وضعیت ابتلا به کرونا سینماها مجاز به فعالیت مجدد با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان هستند.

وی با اشاره به ارسال پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزرارت بهداشت و درمان جهت فعالیت مجدد سینماها، بیان کرد: ظرفیت فروش بلیط برای هرسالن تا سقف 40 درصد مجاز است همچنین چیدمان صندلی ها دو در میان بوده ونسبت به ردیف بعدی ضربدری میباشد، ضروری است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم از سوی مدیریت سینما برای ایجاد فاصله بین ردیف‌ها در نظر گرفته شود به گونه‌ای که افراد بتوانند به راحتی در میان آنها تردد کنند.

شرفی با بیان اینکه براساس پروتکل ارسالی از سوی وزارت بهداشت، استفاده از ماسک برای کارکنان سینما الزامی است، گفت: در دسترس بودن مایه ضدعفونی کننده برای مراجعه کنندگان ضروری است، مراجعین به هنگام ورود به سینما تب سنجی شده و از ورود افراد مشکوک به بیماری ممانعت به‌عمل می‌آید.

مدیرامورسینمایی موسسه بهمن سبزهمدان با تاکید براینکه وجه کامل بلیط خریداری شده افرادی که از ورودشان به سینما ممانعت به عمل می آید باید عودت داده شود، تصریح کرد: بوفه های سینما موظف به رعایت حداکثر مواظین بهداشتی بوده و مجاز به عرضه مواد غذایی، تنقلات و نوشیدنی به صورت فله نخواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن