اجتماعی

اتمام پروژه روشنایی معابر مسکن‌های مهر

قائم مقام مدیرعامل در مدیریت توزیع برق ملایر از اتمام پروژه روشنایی معابر مسکن های مهر خبر داد و گفت: با اتمام  این پروژه، مجموعه مسکن های مهر شهرستان ملایر، صاحب روشنایی معابر شد.

فریبرز امیدی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه بلوارهای شهید آزموده، آیت اله مصطفوی، شقایق و همچنین بلوار امام سجاد(ع) دارای روشنایی معابر شد، افزود: در این پروژه 89 عدد پایه 11 متری نصب و 3 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی احداث شد.

وی در رابطه با جزئیات بیشتر پروژه روشنایی معابر مسکن های مهر گفت: با وجود محدودیت در نصب چراغ های روشنایی در معابر عمومی شهری، در این پروژه و در بلوارهای مذکور تعداد 178 عدد لامپ 100 وات نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قائم مقام مدیرعامل در مدیریت توزیع برق ملایر خاطرنشان کرد:  اعتبار هزینه شده برای این پروژه بیش از 13 میلیارد ریال است و با انجام این کار، خدمتی دیگر به مردم ملایر و استفاده کنندگان از مسکن های مهر در جهت بهره مندی از نعمت الهی برق صورت گرفته است.

امیدی در ادامه با اشاره به فعالیت های مهم صورت گرفته در توزیع برق ملایر، گستردگی شهرستان ملایر و ویژگی های منحصر به فرد آن و ضرورت توجه ویژه به مسایل برق شهرستان را یادآور شد.

وی با تشریح پروژه های مهم تمام شده در برق شهرستان ملایر در سال گذشته، اقدامات صورت گرفته در سال 98 را از لحاظ حجم کار و میزان اعتبار هزینه شده، حائز اهمیت دانست و پروژه هایی همچون برگزاری مانورهای عملیاتی و اصلاح فیدر های بحرانی، اصلاح شبکه برق بازار سنتی ملایر، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق بافت فرسوده و راه اندازی ساختمان دیسپاچینگ جنوب استان را کم نظیر و ماندگار خواند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن