اجتماعی

تخلف رانندگان تاکسی درزیر سایه‌ی غفلت مسئولین

با آمدن کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طبق تصمیم ستاد مبارزه با کرونا قرار بر این شد که برای تداوم فعالیت و رفت‌و آمد، تاکسی‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی تعداد محدودی از مسافران را جا به جا کنند.

به‌طوری که در تاکسی‌ها جا به جایی بیش از 3 مسافر و در ون‌ها بیش از 6 نفر ممنوع اعلام شده است این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از رانندگان این وسایل نقلیه این قانون را زیرپا گذاشته و ظبق روال گذشته رفتار می‌کنند.

این درحالیست که بسیاری از شهروندان به این قضیه معترض هستند و بدیهی است که این اقدام و بی اعتنایی در تبدیل وضعیت سفید شیوع کرونا ه قرمز در بی تأثیر نخواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه تا کنون هیچ مجوزی مبنی بر جا به جایی بیش از 3 مسافر توسط تاکسی‌ها اعلام نشده است گفت: این اقدام تخلف محسوب می‌شود.

سید محمد پوروخشویی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، تأکید کرد: وسایل نقلیه از جمله تاکسی و ون‌ها به هیچ وجه مجاز به جا به جایی مسافران بیش تعداد تعیین شده نیستند و شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفی به سازمان تاکسیرانی گزارش دهند.

وی ادامه داد: صدور مجوز حذف این محدودیت باید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شود که تا کنون هیچ  دستوری مبنی بر این موضوع ابلاغ نشده است.

 به گزارش این پایگاه خبری، طبق گزارشات مردمی بسیاری از تاکسی‌ و ون‌ها در حال حاضر بیش از تعداد تعیین شده مسافر جا به جا می‌کنند و گویا مسئولین متولی این موضوع در خواب خوش به سر می‌برند و از تخلفات خبر ندارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن