اجتماعی

خرید و فروش حواله‌های قرعه کشی شده خودرو، ممنوع

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان ضمن تأکید به شهروندان در عدم خرید حواله ایران خودرو و سایپا و همچین حواله قرعه کشی خودرو در عید فطر هشدار داد: خرید و فروش این دسته از حواله‌ها تحت هر عنوانی ممنوع است.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، بیان کرد: با بررسی فضای مجازی برخی از افراد سودجو در این بستر اقدام به فروش حواله‌های قرعه کشی روز عیدفطر و همچنین امتیاز برنده شدن خودرو ایران خودرو و سایپا می‌کنند که این موضوع هوشیاری شهروندان را می‌طلبد چرا که هرگونه واگذاری این حواله‌ها تحت هر عنوانی ممنوع است.

وی ادامه داد: هر گونه وکالت و یا صلح،  در حواله‌های ذکرشده ممکن نبوده و این شروط به صورت کامل و صریح در قرارداد دو شرکت خودروساز قید شده است به طوری‌که پلاک انتظامی واگذار شده از سوی پلیس راهور به فرد برنده در قرعه‌‌کشی تحت هیج شرایطی قابل انتقال به غیر نیست.

سرهنگ سرخوش‌نهاد با بیان اینکه مسئولیت هر گونه کلاهبرداری در موارد یاد شده با بزه دیده است عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات و آگهی‌های افراد سودجو در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را نخورند.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان یادآورشد: مجرمان و کلاهبرداران در فضای مجازی از هر روشی برای کسب منفعت خود استفاده می‌کنند که ممکن است فروش حواله‌های خودرو در قرعه کشی یکی از حربه‌های آنها باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن