اجتماعی

کشف 2 میلیارد ریال کالاي احتکار شده در اسدآباد

فرمانده انتظامي استان از کشف تعداد 4 هزار و 850 بسته کاغذ A4 احتکار شده به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان” اسدآباد” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #همدان_آنلاین،سردار “کامرانی صالح” دراين رابطه اظهار داشت: در پي اخبار رسیده مبني بر اينکه فردي در منزل خود واقع در سطح شهر اسدآباد ، اقدام به احتکار مقادير زيادي کاغذ A4 کرده است ، بلافاصله رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: پس از بررسي دقيق موضوع و حصول اطمينان از صحت خبر، هماهنگي قضايي انجام و روز گذشته ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اسدآباد به اتفاق کارکنان پليس اطلاعات و امنيت و همچنين بازرسان اداره صنعت معدن وتجارت وتعزيرات حکومتي با رعايت حريم شرعي و قانوني همسايگان،از منزل نامبرده بازرسي به عمل آوردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به نتيجه بازرسي گفت: تعداد 4 هزار و 850 بسته کاغذ A4 احتکار شده کشف و محل نگهداري آنها نيز پلمپ شد.
سردار کامرانی صالح افزود: ارزش کالاي احتکار شده مکشوفه بالغ بر 2ميليارد ريال برآورده شده که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره تعزيرات حکومتي شهرستان شد.
فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با تقدير از همکاري خوب شهروندان با پلیس، از آنان خواست: در صورت اطلاع از احتکار اجناس واقلام مورد نياز مردم ، مراتب را به پليس 110 گزارش کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن