اجتماعی

حسادت دوست، یک زندگی را برهم ریخت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه انتشار تصاویر شخصی یک خانم موجب هتک حیثیت و از هم پاشیدن زندگی زناشویی وی شده است گفت: عامل انتشار تصاویر شاکی، دوست صمیمی وی بوده است.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر، مطرح کرد: در پی مراجعه یک خانم جوان پس از انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی که عواقب جبران ناپذیری از جمله هتک حیثیت و از هم پاشیدن زندگی مشترک او شده بود، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی، متهم، شناسایی و پس از کسب مجوزقضایی در محل سکونتش دستگیر شد ادامه داد: متهم، دوست صمیمی شاکی بوده که  اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی کرده بود.

سرهنگ سرخوش‌نهاد تصریح کرد: در روند بازجویی متهم انگیزه خود را از انجام این اقدام مجرمانه، حسادت به زندگی مشت دوست صمیمی و قدیمی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا استان همدان با بیان اینکه اعاده حیثیت و اثبات انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی به راحتی امکان پذیر نیست توصیه کرد: انتشار اطلاعات خصوصی و تصاویر شخصی در فضای مجازی و بین افراد ممکن است تبعیت‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد و از شهروندان تقاضا داریم احتیاط لازم را داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن