سیاسی

دولتمردان برای رفع مشکلات مردم وارد میدان عمل شوند

دکتر بیگی نژاد خطاب به وزیر کشور:

دیروز وزیر کشور مهمان مجلس بود که با واکنش های جنجالی نمایندگان این دوره از مجلس مواجه شدند. یکی از نمایندگانی که در مجلس نطق داشت دکتر ” هادی بیگی نژاد” بود، نخستین سخنرانی رسمی وی در صحن علنی مجلس با واکنش مثبت مردم همراه شد.

نماینده مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، گفت: امروز مردم بابت مشکلات و فشارهای اقتصادی در رنج به سر می برند و عصبانی هستند، چرا منصوبان شما در فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها به میان مردم نرفته و مردم را آرام نمی کنند؟

هادی بیگی نژاد با بیان اینکه وزیر کشور، مسئول تأمین امنیت و آرامش کشور است، بیان کرد: چند روز قبل فردی به من گفت ” شما به عنوان نماینده مجلس خجالت نمی کشید قیمت پراید۸۰ میلیون تومان شده است؟!”

بیگی نژاد ادامه داد: حقوق کارگر حدود 2 میلیون تومان است این در حالی است که به طور متوسط هزینه رهن خانه، متری 4 میلیون تومان است.

وی افزود: آقای وزیر از قیمت مسکن اطلاع دارید؟ قیمت دلار طی چند سال گذشته هفت برابر شده است، بنده می دانم شما متولی امور اقتصادی نیستید، اما متولی ایجاد آرامش در جامعه هستید.

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه امروز مردم به واسطه مشکلاتی که دارند، عصبانی اند، اظهارکرد: دشمنان نیز درصدد هستند این نارضایتی و عصبانیت مردم را بیرون کشیده و به میدان بیاورند.

بیگی نژاد به مشکلات نبود و کمبود آب آشامیدنی در ماه رمضان و قطعی آب، کیفیت نامطلوب آرد و نان و بی توجهی مسئولین مربوطه در این راستا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امسال آموزش و پرورش در بحث کرونا تلاش کرد اما ضعف هایی داشت که قابل رفع بود، گفت: در این زمینه در بسیاری موارد به مسئولین مربوطه مراجعه کردیم اما هیچ توجهی نکردند.

بیگی نژاد خطاب به وزیر کشور، افزود: متأسفانه منصوبان شما برای رفع مشکلات مردم در میدان و در بین مردم نیستند، اینکه دیگر پول و بودجه نمی‌خواهد، این یک جو غیرت می خواهد تا پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن