اجتماعی

تخریب دیوار منبع آب، پراید را پرس کرد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: امروز طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، تخریب دیوار منبع آب در خیابان خلبان و زیر آوار ماندن یک دستگاه پراید گزارش شد.

حسین روستائی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: به دلیل حساسیت حادثه و اختمال عبور رهگذران در کنار دیوار،  به محض اطلاع ” آتش نشان شیرزادی” فرمانده ایستگاه مرکز بدون فوت وقت دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک دستگاه خودروی اطفای حریق با تجهیزات کامل را به محل اعزام کرد.

وی اظهارکرد: به محض رسیدن محوطه را با نوار ایمنی حفاظت و سپس توسط امدادگران و با هماهنگی لودر واحد امور شهر همراه نیروهای مربوطه عملیات آواربرداری آغاز شد.

روستائی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ اثری از وجود جسدی مشاهده نشد و فقط در این حادثه یک دستگاه پراید که در پیاده رو پارک شده بود به دلیل ریزش آوار 100 درصد مورد صدمه قرار گرفت، گفت: خودروی آسیب دیده بعد از آواربرداری با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه همچنین یک دستگاه خودروی سواری سیلو که در داخل جوب افتاده بود، توسط امدادگران با دستگاه وینچ به بیرون کشیده شد، ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان بررسی و مشخص شد دیوار ضلع جنوبی ساختمان منبع آب در اثر سرریزشدن آب از منبع و تجمع آب، تخریب شده است.

روستائی با اشاره به اینکه تجمع آب باعث خیس خوردن پی دیوار شده که به همین دلیل دیوار به طول کامل فرو ریخت، افزود: در اثر فرو ریختن دیوار یک خودرو پراید به صورت کامل و یک خودرو دوو سیلو نیز آسیب جزیی دید.

وی با بیان اینکه در این حادثه آتش نشانان به همراه نیروهای شهرداری و نیروهای خدماتی شرکت آب و فاضلاب به سرعت کار آواربرداری را انجام دادند، خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه یک تیر برق و تعدادی درخت نیز آسیب دیدند و کارشناسان مربوطه وضعیت را بررسی کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن