فرهنگ و هنر

تأثیر به سزای ” قرارگاه مردمی روحانیت” در مبارزه با کرونا

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در بحث مبارزه با ویروس کرونا، قرارگاه مردمی روحانیت با محوریت امام جمعه‌، اثرگذاری زیادی در سطح شهرستان داشت که از جمله می‌توان به اجرای طرح ضدعفونی کردن معابر، کفن و دفن متوفیان کرونایی، همراهی در اجرای طرح کمک‌های مومنانه، طرح علی یاوران و کمک به کادر و پرستاران بیمارستان‌ها اشاهر کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی عصر یکشنبه 8 تیر ماه در نشست هم ‌اندیشی با علما، روحانیون و مبلغین طرح هجرت و مستقر، افزود: دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی روحانیون و مبلغین که دلسوزانه پیگیر مشکلات مردم شهر و روستای محل تبلیغ خود هستند، قابل تقدیر است.

فرماندار ملایر تبلیغ توسط روحانیت را از نشانه‌های مهرورزی خداوند به بندگان خاص عنوان و خاطرنشان کرد: از نشانه‌های مسلمانی، مداراکردن با مردم است و روحانیت در این زمینه و در پیگیری مشکلات مردم، توانسته سربلند این میدان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت رسانی به مردم را وظیفه دولتمردان تدبیر و امید دانست و گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت توجّهات حضرت ولیّعصر(عج) و نائب بر حق ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، وظیفه‌ همه بوده و در این راه اطاعت از ولایت فصل ‌الخطاب است.

ولدی با اشاره به نگاه ویژه‌ استاندار همدان به ملایر، اظهارکرد: در سطح استان همدان حرکت به سوی قطب اقتصادی کشور شروع شده است و عهد بسته‌ایم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رفع مشكلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

گفتنی است؛  این نشست روحانیت شهرستان ملایر به بیان مشکلات محل تبلیغ خود پرداختند و روسای ادارات ذیربط نیز با حضور در جلسه، پاسخگوی مشکلات مطروحه شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن