اجتماعی

استاندار در فعالیت تالارها و نمایشگاه تجدیدنظر کند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه التهاب ابتلا به کرونا مجدد بازگشته است گفت: آزاد کردن فعالیت سالن‌های پذیرایی و نمایشگاه، سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد.


کامران گردان در گفت و گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین اظهار کرد: حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ویروس کرونا نسبت به چند مدت گذشته به شدت پایین آمده و وضعیت کرونا مجدد وخیم اعلام شده است.


وی ادامه داد: تنها راه مهار ابتلا به این بیماری، رعایت محدودیت‌ها و پرهیز ازتجمعات و استفاده از ماسک است اما در حال حاضر برخی از بسترهای ایجاد تجمعات از جمله نمایشگاه و سالن‌های پذیرایی فعال هستند.


گردان با بیان اینکه بسیاری از اعضای شورا با فعالیت این مشاغل پرخطر مخالف هستند عنوان کرد: در چند روز گذشته و در جلسه ستاد مبارزه با کرونا به شخص استاندار پیشنهاد دادیم تا در رفع محدودیت این مشاغل تجدیدنظر شود.


وی تصریح کرد: دادستانی با صراحت اعلام کرده است که با افرادی که اقدام به برگزاری مراسم‌های عروسی و تجمعات می‌کنند، برخورد شود.


رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی پیشنهاد شورا به استاندار در جلسه بعدی ستاد مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن