اجتماعی

کشف 200 میلیون تومان داروی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف داروی قاجاق به ارزش 200 میلیون تومان توسط ماموران پاسگاه جوکار این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی بخش جوکار حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی در گفت و گو پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در بازرسي از این خودرو ، 15 هزار و 76 عدد انواع داروی قاچاق و فاقد مجوز كشف و 2 متهم در این خصوص با تشکیل تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به این که کارشناسان، ارزش کالای کشف شده را 200 میلیون تومان برآورد کرده اند، خاطرنشان كرد: پلیس با سود جویان و قاچاقاچیان دارو به شدت برخورد می کند.

سلگی در ادامه از كشف 9 تن مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش زند با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به 3 دستگاه کامیونت خاور مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، 9 تن مرغ قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 150 میلیون تومان برآورد شده است، کشف و 3 متهم در اين خصوص با تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن