ورزشی

فعالیت ۴٨هیات ورزشی در تویسرکان

سرپرست اداره ورزش وجوانان تویسرکان ودر گفت وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، گفت: ۴۸ هیات ورزشی درتویسرکان درحال فعالیت هستند واین درحالی است که ۳ هزار و ۳۹۷ ورزشکار در اداره ورزش و جوانان تویسرکان به صورت سازمان‌یافته فعال هستند.

محسن شایسته با بیان اینکه خوشبختانه موفق به دریافت اخذ اعتبارنامه طی دو سال گذشته برای ۶ سمن شده ایم افزود : راه‌اندازی دو سازمان مردم‌نهاد نیز در حال حاضر در دست اقدام است .

شایسته باتاکید براینکه باتوجه به تاکید استاندار واجرای طرح (هر روستا یک سمن) از اقدام ۲۰ روستای تویسرکان برای اجرای این طرح در حوزه‌های مختلف خبرداد وافزود:تلاش داریم طبق یک برنامه مدون طرح هر روستا یک سمن را در ۳۰ روستای شهرستان اجرا کنیم.

تعداد مکان های ورزشی درتویسرکان 30مورد است

شایسته گفت : سرانه ورزشی به ازای هر نفر در تویسرکان حدود ۸۰ سانتیمتر مربع است که ۵۶ سانتیمتر آن شامل فضاهای روباز می‌شود.

سرپرست اداره ورزش وجوانان تویسرکان بابیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات اعزام و میزبانی مسابقات تقریبا در سطح شهرستان لغو شده است افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در بین تمام رشته های ورزشی از طریق فضای مجازی همزمان با (روز تویسرکان) به مدت یک ماه توسط اداره ورزش خبرداد وتاکید کرد عموم مردم می‌توانند در این برنامه رقابتی شرکت کنند.

شایسته از پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد وگفت : پرداخت تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی با نرخ ۱۲ درصد سود به باشگاه‌ها و مربی بیمه شده وباشگاه‌هایی که نتوانستند مربیان خود را بیمه کنند تسهیلات 8 میلیون تومان به کارفرما و ۶ میلیون تومان به مربی خبرداد.

شایسته بابیان این مطلب که پیش‌بینی می‌شود که ۷۵ درصد از افراد ثبت نام شده در شهرستان تسهیلات را دریافت کنندافزود:۱۰۰ مربی و داور و ۱۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام و چهار باشگاه فوتبال، فوتسال وبقیه رشته ها برای دریافت تسهیلات خاص آسیب‌دیدگان کرونا ثبت نام کرده اند.

بهره برداری ازدوپروژه درهفته تربیت بدنی

این مقام مسوول درپایان از بهره‌برداری دو پروژه عمرانی خانه رزمی  و زمین چمن شهر فرسفج در هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود:فعلا این دو پروژه از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار هستند

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن