سلامت و پزشکی

پرستاران نیازمند کمک هستند

ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری جذب تعداد قابل توجه فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی به کادر درمان را نیروی کمکی مهمی برای پرستاران دانست.

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به زحمات شبانه روزی و قابل توجه پرستارا کشور در شرایط کنونی، بیان کرد: بدون شک برخی از استان‌های کشور برای پرستاران خود با کمبود امکانات و لباس‌های حفاظتی مواجه هستند که در جلسات آتی برای تأمین آنان چاره‌ای اندیشه خواهدشد.

نماینده مردم بجنورد در خانه ملت با بیان اینکه درحال حاضر تعداد قابل توجهی فارغ‌التحصیل بیکار در رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: دراین شرایط کرونایی و وضعیت پرستاران از لحاظ کمبود، خستگی و فرسودگی نیرو، می‌طلبد تا با اتخاذ تدابیر مناسب این نیروهای تازه نفس را جذب کنند.

وی ادامه داد: طرح جذب ۳ هزار نیرو تازه نفس از طریق آزمون یکی از راه‌های ورود این دسته ار تحصیل کرده‌های فاقد کار در بیمارستان‌ها است.

وی با بیان اینکه تعرفه در حوزه پرستاری به تعویق افتاده است، گفت: قراراست بخشی فوق‌العاده ویژه کادر درمان دایر شده و به تعرفه‌های عقب‌افتاده این عزیزان رسیدگی داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن