اجتماعی

کشف وسایل نقلیه مسروقه و دستگيري سارق باغات در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف دو دستگاه خودرو و موتورسيکلت مسروقه با هوشمندي مامورين کلانتري 11 و 12 ملاير خبر داد.
سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، افزود: به دنبال وقوع دو فقره سرقت موتورسيکلت و خودرو در شهر ملاير، مرحله ديگري از طرح مهار در شهرستان به اجرا درآمد و با هوشمندي و حضور در صحنه مامورين کلانتري 11 يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه و با تلاش مامورين کلانتري 12 نيز يک دستگاه خودروي مسروقه که توسط سارق يا سارقان ربوده و رها شده بود، کشف شد.
وی با اشاره به اينکه ارزش ريالي اموال مکشوفه قريب به 70 ميليون تومان است، افزود: ساير اقدامات قانوني و از جمله تحويل اموال کشف شده با مال باختگان در دستور کار پليس ملاير قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه از شناسائي و دستگيري یک سارق محصولات باغي در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از باغات و نارضايتي باغداران در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 12 این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مستمر و موثر سرانجام سارق حين سرقت از درختان سيب دستگير و بار سيب درختي به ارزش 800 هزار تومان کشف شد.
سلگی با اشاره به اينکه در بررسي انجام شده مشخص شد اين سارق داراي سوابق متعدد در زمينه مواد مخدر، درگيري و سرقت بوده است، افزود: متهم در بازجویي های تخصصي و فني، به 3 فقره سرقت از محصولات باغي اعتراف کرد و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن