دسته‌بندی نشده

توزیع بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان تویسرکانی

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان درنشست خبری بااصحاب رسانه این شهرستان گفت: با همت نماینده مردم تویسرکان از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان بین یک هزارنیازمند آسیب دیده ازکرونا درتویسرکان توزیع شد.
رضاعزیزی در گفت و با پایگاه خبری همدان آنلاین با بیان اینکه بسته‌های معیشتی شامل هشت قلم کالای اساسی شامل چهار تن مرغ، چهار تن برنج و ۹۰۰ لیتر روغن مایع و حدود ۲ هزار بسته بهداشتی که لیست وشناسایی این افراد توسط دفترامام جمعه، دهیاران روستاهاودفترنماینده شناسایی شده بودتوزیع گردید.

عزیزی از برپایی پویش (در خانه بمانیم) در فضای مجازی نام برد وافزود: ضدعفونی سطوح معابر روستایی به همت واحد جوانان و اعضای کانون روستایی وتوزیع بسته های ضدعفونی کننده، ماسک ودستکش بین بهورزان خانه‌های روستایی و نصب تراکت فاصله‌گذاری اجتماعی در داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها این شهرستان انجام گرفت.
رییس هلال احمر تویسرکان ادامه داد:بنده به شخصه هدف خودرا خدمت صادقانه به مردم میدانم وبرای پیشرفت تویسرکان تاحدتوان تلاش خواهم کرد و در حال پیگیری این هستم که مجتمع توانبخشی ، کاردرمانی، فیزیوتراپی ، شنوایی سنجی را دراین شهرستان راه اندازی نمایم تا مردم بامشکلات کمتری مواجه باشند.
عزیزی بابیان اینکه پایگاه گردنه خیرآباد تنهاپایگاه امدادو نجات تویسرکان است
که فعال میباشد افزود: احداث پایگاه امداد و نجات کوهستانی در گردنه روستای شهرستانه که این پروژه همزمان با اجرای پروژه مسیر تویسرکان گنجنامه به همدان با کمک مسوولان ارشد شهرستان امید داریم هرچه زودتربه سرانجام برسد .
عزیزی تصریح کرد:ایجاد پد بالگرد به منظور تسهیل انتقال مصدومانی چون کوهنوردان در ارتفاعات منطقه خرم رود که دراین زمینه دو جلسه با کوهنوردان گروه فاطمیون در راستای شناسایی نقاط مناسب برای فرود بالگرد داشته ایم که با این همکاری پنج نقطه شناسایی گردیده است .
رییس هلال احمر تویسرکان درپایان گفت :خبرنگاران بازوان اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر هستند و ما با کمک آنان در زمینه های مختلف با مردم ارتباط داریم شما فعالان عرصه خبری در انعکاس رویدادهای جمعیت نقش بسزایی دارند و می توانید در بخش های مختلف از جمله آموزش عمومی امداد و نجات ما را یاری رسانید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن