اجتماعی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری به ملایر سفر می کند

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به همراه مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی روز دوشنبه به ملایر سفر می‌ کنند.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت گو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، افزود: این سفر اختصاصی با دعوت نمایندگان ملایر انجام شده و با هدف اخذ مجوز ناحیه صنعتی برای صنف خیاطان ملایر و ساماندهی وضعیت خیاطان این شهرستان صورت می گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به حدود اختیارات معاون ریاست جمهوری و شرایط صندوق کارآفرینی امید، قطعا این سفر آورده زیادی برای مردم ملایر خواهد داشت و می تواند مشاغل خانگی و روستایی به ویژه در حوزه خیاطی، فرشبافی و مرواربافی را به یک سرانجامی برساند.
آزادی‌خواه افزود: بازدید از واحدهای خیاطی ازندریان و ملایر، شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد، بازدید از برخی مشاغل خانگی مانند مرواربافی و برگزاری نشست در فرمانداری ویژه ملایر برای تصمیم گیری و اخذ مصوبات سفر از جمله برنامه‌های سفر دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به ملایر است.
نماینده ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی، توسعه این حوزه را یک ضرورت قلمداد کرد و حضور خود در کمیسیون کشاورزی مجلس را در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی عنوان کرد.
آزادی‌خواه با اشاره به مشکلات کشاورزان در تامین نهاده‌ها، کود شیمیایی و قنوات و خرید تضمینی گندم، حذف کود شیمیایی، اصلاح الگوی کشت و اجرای شیوه‌های نوین آبیاری را از اولویت‌های مهم کمیسیون کشاورزی عنوان کرد که به طور جد در دست پیگیری است.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان یکپارچه سازی اراضی کشاورزی را دارای اهمیت بالایی دانست و با توجه به آمادگی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای این طرح، از بخشداران، دهیاران، شوراها و معتمدان و کشاورزان خواست هماهنگی لازم را برای اجرای این طرح انجام دهند.
وی با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن سال آینده، بر ارائه آمار درست روستاییان تاکید کرد و انقلاب عظیم در عملیات بهسازی و آسفالت روستایی این شهرستان را طی چهار سال گذشته بی‌نظیر دانست که با قوت بیشتری همچنان تداوم دارد

۲۶ مرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن