علمی و دانشگاهی

شناسایی 55 داوطلب کرونایی در سطح کشور

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی 55 داوطلب مبتلا به کروناویروس براساس تکمیل فرم خوداظهاری در کل کشور خبرداد.

سید مهدی مسبوق در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌ آنلاین ، با اشاره به آماده سازی مکانی مجزا برای داوطلبین مبتلا به کووید-19 در بیمارستان سینا، مطرح کرد: متاسفانه تعدادی از مبتلایان به تکمیل این فرم بی توجه بوده و بیماری خود را عنوان نکرده اند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات فرم‌های خوداظهاری، سازمان سنجش یک روز قبل از آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اطلاعات را به استان‌های ذی‌ربط ارسال خواهد کرد تا اقدامات لازم برای این دسته از افراد در حوزه امتحانی اتخاذ شود ؛ لازم به ذکر است تاکنون هیچ یک از این 55 نفر در استان همدان نبوده‌اند.

مسبوق با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد تنها 2 داوطلب مبتلا به کرونا در استان همدان فرم خوداظهاری را تکمیل کرده بودند، عنوان کرد: براساس تعداد اندک این افراد در کل کشور، انتظار تعداد زیاد داوطلبینی که در بیمارستان سینا آزمون دهند را نخواهیم داشت.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تعداد کل داوطلبین استان همدان نیز مطرح کرد: درحال حاضر ۲۹ هزار و ۷۷۵ داوطلب کنکور سراسری در استان ثبت نام کرده‌اند که از این بین ۵۳ درصد را بانوان و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن