علمی و دانشگاهی

کسب رتبه دانشگاه ملایر در دوازدهمین جشنواره بین ‌المللی ” حرکت”


رئیس دانشگاه ملی ملایر گفت: دوازدهمین ” جشنواره بین ‌المللی حرکت” با تمرکز بر انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه های کشور و با رویکرد مبتنی بر توسعه علم و فناوری و مدیریت محتوای تولید با بیش از 1619 اثر واصل شده به دبیرخانه جشنواره برگزار شد.


دکتر خسرو سایوند در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه با توجه به اهمیت داوری آثار ارائه شده، 734 نفر از اعضای هیات علمی از 91 دانشگاه توسط کمیته علمی جسنواره برای داوری جشنواره برگزیده شدند، افزود: آثار دانشگاه های دارای بالاترین امتیازات ثبت شده به فرایند داوری حضوری رسیدند که طی یک فرایند علمی دقیق بررسی نهایی شدند.


وی ادامه داد: دانشگاه ملایر در نخستین حضور خود در این جشنواره علمی بین‌المللی دانشجویان سراسر کشور ضمن انتخاب به عنوان یکی از دانشگاه های صاحب رتبه و شایسته تقدیر از حیث فرایند رشد فعالیت های علمی هم مورد توجه و سپاسگزاری قرار گرفت و انجمن علمی گروه ریاضی دانشگاه ملایر جایزه ویژه این جشنواره را دریافت کرد.


سایوند اظهارکرد: این آغازی راه مهمی برای فرایند شتاب در فرایند تولید و کارآفرینی در کشور است و دانشجویان سهم و نقش مهمی در کنار اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها ایفا می کنند.


رئیس دانشگاه ملی ملایر با بیان اینکه این مرکز آموزش عالی به عنوان قطب علمی غرب کشور به شمار رفته و دومین دانشگاه مطرح استان همدان است، افزود: دانشگاه ملایر جای خود را در سطح کشور باز کرده است.
سایوند با اشاره به اینکه در حال حاضر 6043 دانشجو در تمام مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری در قالب دانشجوی ایرانی و غیر ایرانی در 87 رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: 200 عضو هیأت علمی با ما همکاری می کنند و 175 کارمند داریم، همچنین این دانشگاه افزون بر 400 هکتار فضای فیزیکی دارد و نگهداری این مرکز علمی با این وسعت کار ساده ای نیست.


وی تصریح کرد: تغییر ماهیت دانشگاه ملایر به یک دانشگاه جامع، حیات ما را تضمین کرد و ضریب اطمینان بیشتری را برای آینده فعالیت مرکز رقم زد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن