اقتصادی

افتتاح ۵۶۰ واحد مسکن روستایی در تویسرکان

رئیس بنیادمسکن تویسرکان از افتتاح ۵۶۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، روح الله بهرامی دوشنبه سوم شهریورماه در درنشست خبری با اصحاب رسانه، بابیان اینکه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح تویسرکان در هفته دولت ۸۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صرف شده است، افزود: افتتاح و به‌سازی فاز نخست روستای کریم‌آبادتویسرکان با هزینه اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان است که این پروژه به‌سازی شده شامل یک‌هزار و ۵۰۰ متر جدولگذاری، ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی و ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی است.


وی با اشاره به اینکه، مجموع واحدهای مقاوم‌سازی و بازسازی شده قابل افتتاح در هفته دولت ۵۶۰ واحد مسکن است، ادامه داد: لازم به ذکر است احداث این تعداد واحد مسکونی از هفته دولت سال گذشته تاکنون با ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سطح روستاها انجام شده است. .

بهرامی درادامه از بهره‌برداری فاز سوم به‌سازی روستای ولاشجرد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن خبر داد و تاکیدکرد: عملیات اجرایی پروژه به‌سازی روستای ولاشجرد با ۸۰۰ متر جدولگذاری، ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن تویسرکان درپایان گفت :پس از تامین اعتبار در حوزه مسکن روستایی از محل اعتبارات سیل تاکنون، ۴۱۸ واحد مسکن را افتتاح کردیم که از محل اعتبارات مقاوم‌سازی نیز ۱۴۲ واحد مسکن در روستاهای شهرستان آماده بهره‌برداری داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن