اجتماعی

اجرای طرح شمیم حسینی با توزیع ۶۲۰ بسته غذایی در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: به همت این اداره و قرارگاه جهادی غدیر و به مناسبت ایام دهه ‏اول محرم ۶۲۰ بسته غذایی شامل ارزاق خشک در بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌ برخوردار ملایر توزیع می ‏شود.

پژمان جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه طرح ” شمیم حسینی” سومین مرحله ‏کمک های مومنانه است که توسط اوقاف ملایر با همکاری قرارگاه جهادی غدیر اجرا می شود، افزود: در این ‏طرح ۶۲۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات مرحومین سیف الدوله، حاج کاظم خان، شمس الدوله جوزان و ‏حاج محمد نامیله ای تهیه و در بین محرومین توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه برای این تعداد بسته ارزاق ۱۵۰ میلیون تومان هزینه ‏شده است و ارزش هر بسته مواد غذایی ۳۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز 2000 ‏بسته معیشتی در قالب طرح ” کمک‌های مومنانه” از سوی اداره اوقاف و در راستای نیت واقف توزیع شد.

وی همچنین از اجرای طرح بزرگ مهر تحصیلی به مناسبت آغاز التحصیلی جدید خبر داد و افزود: در این ‏طرح ۲۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

جعفری به برگزاری برنامه‌های بصیرت عاشورایی اداره اوقاف در دهه اول محرم در جوار مقبره ‏سیف الدوله اشاره کرد و گفت: این برنامه از شب اول محرم در فضای باز در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه هر شب بیش از 1500 نفر در این برنامه ‏حضور دارند، گفت: این برنامه در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار ‏می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه شامل حضور سخنرانان و حضور مداحان برجسته شهرستان، زیارت ‏عاشورا و قرائت قران در ابتدای برنامه است، خاطرنشان کرد: این برنامه با استقبال مردم مواجه ‏شده و از ابتدای برگزاری تا مدت ۱۱ شب ادامه دارد.

جعفری با بیان اینکه در هیچ کدام از بقاع متبرکه ملایر برنامه نداریم، افزود: دو کانال مجازی ‏امامزاده عبدالله(ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) در این ایام فعال است و برنامه‌های محرم ‏در این دو کانال برگزاری می‌شود.‏

۸ شهریور, ۱۳۹۹ ۰۱:۳۲ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن