اجتماعیعلمی و دانشگاهی

بلاتکلیفی در ارسال تبلت رایگان به مناطق محروم کشور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم از بلاتکلیفی ارسال تبلت رایگان به دانش‌آموزان مناطق نیازمند و محروم کشور خبرداد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ارسال تبلت رایگان برای دانش‌آموزان نیازمند و فاقد امکانات آموزشی در شرایط متفاوت سال تحصیلی جدید، بیان کرد: به نظر می‌رسد که این خبر در حد حرف باقی مانده چراکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جزئیات و نحوه ارسال تبلت رایگان به این مناطق بی خبر است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر رایگان سازی اینترنت برای خانواده‌ها به طور قطعی در دستور کار قرار گرفته است، مطرح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های ستاد اجرایی فرمان امام ، قرار است به زودی تعداد قابل توجهی کیف و کفش رایگان به مناطق محروم ارسال شود اما تاکنون حرفی از تبلت رایگان به میان نیامده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت، پیگیری هزینه مدارس و برخورد با اخذ مبالغ مازاد را اولویت کمیسیون آموزش و تحقیقات دانست و افزود: قسمتی از آموزش در سال تحصیلی جدید، براساس درسنامه‌هایی است که به طور هفتگی تغییر می‌کند؛ از این رو والدینی که فاقد تبلت و یا گوشی همراه هوشمند هستند باوجود درسنامه و آموزش از رسانه ملی نگران عقب افتادگی تحصیلی فرزندان خود نباشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن