اجتماعی

واژگونی پژو در محور ملایر- بروجرد یک کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی خودروی منجر به فوت در محور ملایر- بروجرد خبرد اد و گفت: امروز صبح در ساعت 4:2 دقیقه واژگون شدن خودروی پژو ۴۰۵ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

حسین روستائی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله تیم عملیاتی امداد و نجات ایستگاه مرکز سازمان به محل حادثه واقع در محور ملایر – بروجرد با تجهیزات کامل اعزام شدند و قبل از شروع عملیات، محل را ایمن کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر فوتی به جا گذاشته و دو نفر دیگر در درون خودرو مجروح و محبوس شده بودند، افزود: امدادگران سازمان از طریق جک هیدرولیکی و ست نجات موفق شدند دو سرنشین گرفتار شده در خودروی واژگون شده را رها کرده و توسط نیروهای ۱۱۵ برای مداوا به یکی از بیمارستان های شهر انتقال دهند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر همچنین از بروز حریق در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بروز حریقی در یکی از منازل مسکونی در منطقه کوی پلیس، گزارش شد.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع به محض اطلاع سریعاً ” بهرام رشیدی”، فرمانده عملیات ایستگاه مرکزی آتش نشانی به همراه دیگر آتش نشانان با دو دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر ادامه داد: به محض رسیدن آتش نشانان مشاهده کردند درب منزل مسکونی مورد حریق قرار گرفته، بسته است و کسی از ساکنین در منزل نیست، بنابراین فرمانده عملیات تصمیم به شکستن درب منزل مسکونی گرفت و وارد منزل شدند.

روستائی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و حفاظت از محل موفق شدند با سرعت عمل بالا حریق فوق را در کمترین زمان اطفا کرده و مانع رسیدن حریق به دیگر اتاق ها شوند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر توضیح داد: طی مشاهدات اولیه علت حریق احتمالاً گرم شدن آدابتور آبگرمکن در یکی از قفسه های کابینت آشپزخانه بوده که آتش نشانان مانع از انتقال آتش به جاهای دیگر شدند و در همان نقطه، حریق اطفا شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن