اجتماعی

49 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در ملاير کشف شد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 49 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي دريافت گزارشی مبني بر استفاده غيرمجاز از دستگاه هاي ماينر به منظور استخراج ارز در نقاط مختلف شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات ملایر قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته و هماهنگي با دستگاه قضائي، در اجراي سه طرح ضربتي توسط ماموران از يک باب مغازه 19 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، از يک گاوداري 12 دستگاه و از يک واحد صنفي ديگر 18 دستگاه جمعاً 49 دستگاه ماينر کشف و 3 متهم در این خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

وی همچنین با اشاره به کشف يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه آپاچي و شناسایي و دستگيري 2 سارق در این شهرستان، اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری يک دستگاه موتورسيکلت سرقتی مدل آپاچي توسط شخصی در یکی از مناطق ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه سامن این شهرستان قرار گرفت.

سلگی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتي و با هماهنگي دستگاه قضائي در بازرسی از این محل، موتورسيکلت مسروقه کشف و 2 سارق در این خصوص دستگیر شدند، گفت: در بررسی ها مشخص شد اين موتورسيکلت از استان قم به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامي ملایر بیان کرد: متهمان با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند و اقدامات قانوني برای تحويل این وسیله نقلیه مسروقه، به فرد مالباخته در دستور کار قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه پليس با اشرافيت اطلاعاتي و رصد افراد فرصت طلب، مانع بروز هر نوع اقدامات غيرقانوني می شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوريت هاي 110 اطلاع دهند.

سلگی با تقدير از دستگاه قضائي به لحاظ همکاري و حمايت در برخورد با مجرمان و سارقان، گفت: پليس با هوشمندي و دقت هرگونه رفتار و حرکات مشکوک را از سوي مجرمان زير نظر داشته و با اين طيف افراد قاطعانه برخورد می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن