فرهنگ و هنر

عرضه بیش از هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی «روشنای خاطره ها»


آثار چهار ناشر سوره مهر، شهید کاظمی، روایت فتح و ۲۷ بعثت با ارائه بیش از 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه «روشنای خاطره ها» حوزه هنری با تخفیف و ارسال رایگان تقدیم مخاطبان می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه این نمایشگاه با آدرس www.8roshana.ir از 31 شهریور تا 17 مهرماه میزبان علاقمندان است گفت: در دوره کرونا ما از انجام برنامه‌های حضوری محرومیم بنابراین به مناسبت هفته دفاع مقدس، با همکاری سه ناشر دیگر، بازار کتاب مجازی دفاع مقدس را در این طرح راه‌اندازی شده چرا که معتقدیم بازار کتاب دفاع مقدس را نمی‌‎توان تعطیل کرد.
تیمور آقامحمدی با اشاره به برگزاری این رویداد به شکل سه بعدی و المان‌های دفاع مقدسی عنوان کرد: این رویداد با تخفیف ۲۰ درصد، اختصاص یک هدیه برای هر خرید و ارسال رایگان به همه نقاط کشور همراه خواهد بود. فرصتی ویژه برای علاقه مندان این عرصه است تا به تازه‌های نشر این حوزه دسترسی داشته باشند.
این نویسنده همدانی از حضور کتاب‌های ارزشمند دفاع مقدس سرداران و نویسندگان همدانی که به تازگی منتشرشده در این نمایشگاه یاد کرد و گفت: کتاب «حدیث حاضر غایب» زندگی نامه سردار شهید حاج حسین همدانی نوشته محسن صیفی کار، کتاب «ملازم اول؛ غواص» روایت عملیات کربلای 4 و رشادت های جانباز سرافزار محسن جامه بزرگ و کتاب «هما» زندگی سردار شهید محسن امیدی به روایت همسرش و نوشته جمشید طالبی و ربابه جعفری در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار دارد.
وی از استقبال خوب مخاطبان از کتب منتشر شده با موضوع ادبیات پایداری از سوی حوزه هنری استان همدان اشاره کرد و گفت: ما در حیطه تاریخ شفاهی و ثبت خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزون بر کتاب‌های منتشر شده، پروژه‌های مختلفی نیز در دست مصاحبه و تدوین داریم که امیدواریم تا پایان سال آماده انتشار شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن