اجتماعی

حضور مقتدارنه پلیس ملایر در شناسائی و دستگیری سارقان

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري سارق غيربومي و حرفه اي منازل در ملاير خبر داد گفت: به دنبال وقوع سرقت هاي متعدد در شهر ملاير اين موضوع با حضور مامورين پليس آگاهي در صحنه و بررسي دقيق شواهد و قرائن در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: طي سه روز کار مداوم و موثر سرانجام مشخص شد که سارق هنگام شب با استفاده از خودروي سواري مورد استفاده، سوژه هاي خود را انتخاب و اقدام به سرقت اين منازل مي کند.

وی اظهارکرد: بر همين اساس و با تلاش اطلاعاتي موفق مخفيگاه اين متهم کشف و طي هماهنگي با دستگاه قضائي فرد مورد نظر در يک عمليات ضربتي دستگير شد.

سلگی افزود: با تحقيقات فني و تخصصي از اين متهم ، 5 فقره سرقت منزل کشف شد و در اين زمينه اقدامات لازم جهت کشف اموال مسروقه و تحويل آن به مال باختگان در دستور کار مامورين پليس آگاهي قرار گرفت که با تشکيل پرونده سارق حرفه اي منازل به مراجع قضائي تحويل شد .

فرمانده انتظامي ملایر در ادامه از دستگیری یک سارق و کشف 7 فقره سرقت توسط ماموران کلانتري12 این شهرستان خبر داد و افزود: در پي سرقت هاي خرد از داخل چند ساختمان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:با انجام تحقيقات گسترده و کار اطلاعاتي دقیق، مخفيگاه اين سارق شناسایی و نامبرده با هماهنگي دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي دستگير و اموال مسروقه شامل سنگ فرز، دريل برقي، کابل برق، شارژر و فلش که ارزش آن ها توسط کارشناسان 10 میلیون تومان برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به این که متهم در بازجویي های تخصصي، به 7 فقره سرقت اعتراف و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، گفت: برخورد با جرم و مجرمان به صورت تخصصي و هوشمندانه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار دارد.

سلگي با تشکر از حمايت هاي دستگاه قضائي در برخورد با مجرمان، افزود: عزم مامورين پليس آگاهي و ساير يگان هاي انتظامي شهرستان ملاير براي برخورد قاطعانه با سارقان کاملاً جدي و پشيمان کننده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن