سلامت و پزشکی

موارد مشکوک ابتلا به کرونا در مدارس

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان از ورود سهمیه واکسن آنفولانزا در بخش دولتی ویژه زنان باردار به استان خبرداد.

منوچهر کرمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه طی 3 روز گذشته گزارشی مبنی بر ابتلای قطعی دانش‌آموزان به کروناویروس در مدارس ثبت نشده است، عنوان کرد: موارد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس در مدارس وجود دارد اما این درحالیست که نمی‌توان به طور قطع حضور در مدارس و یا مجالس مهمانی را دلیل بروز علائم مربوطه دانست.

وی با اشاره به تعطیلی 2 هفته‌ای کلاس‌های درس حضور موارد قطعی کروناویروس، بیان کرد: درصورت وجود تعداد زیاد موارد قطعی کروناویروس در مدارس(معلم و یا دانش‌آموز) مدرسه به مدت 2 هفته نیز تعطیل خواهد شد.

کرمی ادامه داد: در اسرع وقت زمان توزیع واکسن‌ آنفولانزا بین مراکز بهداشت برنامه ریزی و نحوه دراختیار گذاشتن آنان بین افراد گروه هدف اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان در رابطه با احتمال اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان نیز مطرح کرد: اعمال محدودیت‌های جدید و یا بازگرداندن محدودیت‌های ایام نوروز، نیازمند اخذ مجوز از استانداری است؛ این محدودیت‌ها از ساده ترین نوع مانند حذف ایجاد صف در به کارگیری از عابربانک تا تعطیلی مدارس را شامل می‌شود

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن