سیاسی

روحمان از واکسن خبر نداشت

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت از بی خبری کامل نمایندگان مردم از ورود 1500واکسن آنفولانزا به بهداری مجلس شورای اسلامی خبرداد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به حاشیه اخیر مجلس در رابطه با سهمیه واکسن آنفولانزا برای نمایندگان خانه ملت، مطرح کرد: نمایندگان مجلس روحشان هم از این اقدام خبرنداشته و از این سهمیه نیز استقبالی نخواهند کرد.

وی انجام چنین اقدامات و انتشار اخبار حاشیه ساز علیه خانه ملت و نمایندگان آن را راهی برای زیر سوال بردن نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: این فضاسازی‌ها اهداف خاصی همانند تخریب چهره نمایندگان در مقابل مردم دارند؛ لازم به ذکر است نمایندگان از اقدامات عجیبی همانند اخذ سهمیه واکسن آنفولانزا باتوجه به تعداد بالای افراد واجد شرایط استفاده از این واکسن در سطح جامعه، موضع گیری کرده و مخالف هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم در رابطه با تحویل ماشین دناپلاس به نمایندگان نیز گفت: این دسته از اقدامات در ادوار گذشته مجلس نیز برای نمایندگان انجام می‌شد؛ شایان ذکر است تحویل خودرو دناپلاس به نمایندگان نسبت به خودروهای سال گذشته واگذار شده، پایین ترین مدل را داشته و از ساده‌ترین ماشین‌های ادوار گذشته نمایندگان است

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن