اجتماعی

کار از شهرداری گذشت/ چشم امید آتش‌نشانی به بودجه دولتی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از اختصاص بودجه هزار میلیاردی دولت برای تجهیز آتش‌نشانی کلان شهرها خبرداد.

وحید علی‌ضمیر در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در توضیح این خبر تصریح کرد: با توجه به میانگین بالای عمر تجهیزات آتش‌نشانی و کمبود برخی از تجهیزات از جمله نردبان 56 متری، پیگیر هستیم که این بودجه دولتی به همدان هم اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه برخی از تجهیزات سبک از دوماه گذشته نوسازی و برخی خریداری شده‌اند افزود: نیمی از منابع اعتبار تجهیزات مورد نیاز را شهرداری و باقی‌مانده آن را باید از بودجه دولتی استفاده کنیم.

علی‌ضمیر با اشاره به کمبود نیروی آتش‌نشان تصریح کرد: در سال گذشته 14 نیروی آتش‌نشان در مراحل استخدام رسمی جذب سازمان شده‌اند اما این کمبود همچنان در سازمان محسوس است و برای استخدام مجدد نیرو باید درخواستی کتبی به مقام ارشد استان ارسال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمبود نیرو خللی در اجرای به موقع عملیات‌ها وارد نکرده است اما برای تامین نیروی انسانی سعی در برگزاری آزمون‌های استخدامی داریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان عنوان کرد: برای خرید نردبان 56 متری که یافتن آن با توجه به تحریم‌ها سخت و زمانبر است به بودجه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان احتیاج داریم.

“به گزارش این پایگاه خبری این مصاحبه ظهر روز گذشته انجام شده است”

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن