دسته‌بندی نشدهفرهنگ و هنر

صعود سیمای همدان به عنوان یکی از ۵ سیمای برتر کشور


در جدیدترین ارزیابی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، سیمای مرکز همدان در میان 5 سیمای برتر مراکز قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای همدان با اعلام این خبر گفت: با تلاش و پشتکار شبانه روزی همکاران معاونت سیما، این شبکه به جمع پنج استان برتر کشور صعود کرده و از بین ۳۳ سیمای استانی کشور در شهریورماه گذشته و بر اساس ارزیابی مرکز سیمای استان ها در برنامه های ساختار «ج» و «د»، بالاتر از مراکزی چون اصفهان، فارس، یزد، آذربایجان های شرقی و غربی، کرمانشاه، قم و …. قرار گرفته است. دهقان نیری کسب این جایگاه را از این جهت مهم دانست که برخی از مراکز بزرگ استانی با بهره مندی از قابلیت های جذب مشارکت های برنامه سازی، با فراغ بال بهتری برنامه سازی می کنند و مشکلی از نظر تخصیص بودجه های برنامه سازی ندارند و این در حالی است که متاسفانه مرکز همدان کمتر از این قابلیت برخوردار است. مدیرکل صدا و سیمای همدان در ادامه افزود: با این وجود همکاران ما در سیمای مرکز توانستند با بهره مندی از خلاقیت های برنامه سازی و توانمندی های ارزنده مرکز در کار حرفه ای، این خلاء را پر کنند و در کنار استفاده بهینه از مناسبت های تاریخی _ که الحمدلله به یمن وجود مفاخر بزرگ ملی و بین المللی در همدان کم نداریم _ توانایی های خود را نشان دهند و حائز این رتبه ارزشمند شوند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این رویکرد تداوم داشته باشد.
معراجی فر معاون سیمای مرکز نیز روند رو به رشد ارتباط زنده با شبکه های سراسری و استانی را از امتیازهای تاثیرگذار در کسب این جایگاه دانست و گفت: برقراری ارتباط زنده با شبکه های دیگر نیازمند زیرساخت های فنی ویژه و در عین حال، دارای ریسک پذیری بالایی است که مرکز همدان با وجود نیروهای زبده ای که در حوزه فنی و تولیدی دارد، توانسته است از عهده این مهم به خوبی و شایستگی برآید. معراجی فر برقراری ۴۲ ارتباط مستقیم سیمای مرکز همدان در تاریخ یکم شهریور۱۳۹۹ با سایر شبکه ها و استان های کشور از آرامگاه بوعلی سینا به مناسبت روز پزشک را نمونه بارز این توانمندی دانست و افزود: در این روز سیمای همدان با بیش از بیست شبکه استانی و سه شبکه سراسری ارتباط زنده برقرار کرد که در نوع خود کم نظیر است.
لازم به ذکر است که برنامه های «جمعه ظهور» با امتیاز 79، «نیمکت» ویژه نوجوان با امتیاز 71، «پرنیان» با امتیاز 77، «مثبت تولید» ویژه شعار سال با امتیاز 80 و … نمونه هایی از برنامه های حائز رتبه برتر در این ارزیابی هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن