ورزشی

درخشش بانوان قایقران ملایر در رقابت های کشوری

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از درخشش بانوان قایقران ملایر در رقابت های ‏کشوری خبرد اد و گفت: مسابقات قهرمانی پاراکانو در دو بخش بانوان و آقایان به مناسبت چهلمین ‏سالگرد دفاع مقدس در مجموعه دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در این دوره از مسابقات ‏دو تن از بانوان قایقران هیئت قایقرانی شهرستان ملایر در قالب تیم قایقرانی پاراکانو استان همدان ‏به این مسابقات اعزام و درپایان این رقابت ها هر دو بانوی قایقران ملایری موفق به کسب رتبه ‏برتر شدند.

وی اظهارکرد: راضیه رسولی و زکیه آهنگری افتخارآفرینان این مسابقات بودند که از خطه ملایر ‏با مربیگری مژگان ملکی در این رقابت ها شرکت کردند و با حضور قدرتمندانه خود به ترتیب ‏موفق به کسب مقام نایب قهرمانی درماده ۲۰۰مترWTKL2‎‏ و مقام سومی درماده۲۰۰متر ‏WTKL2‎‏ ‏شدند.

سپهری نیا با تأکید بر اینکه نهایت تلاش خود را در راستای حمایت از ورزش معلولین بکار می ‏گیریم، افزود: این ورزشکاران پتانسیل بسیار بالایی در اجرای مهارت های مختلف و حضور در ‏میادین بزرگ ورزشی را دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه خاطرنشان کرد: دختران سنگنورد ملایری در ‏اقدامی معنوی و ارزشی به مربیگری رضوان ونایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ‏حضور در گلزار شهدای گمنام بام ملایر بار دیگر با شهدا والامقام و آرمان های آن عزیزان بیعتی ‏دوباره بستند.

وی بیان کرد: ورزشکاران مرد و زن ملایری همواره به برکت خون پاک شهدای والامقام هشت ‏سال جنگ تحمیلی همه تلاشگران در تمامی عرصه ها زیر سایه پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ‏ایران پابرجا و استوار هستند و برای عزت و آزادگی میهن اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.‏

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن