اجتماعی

خط کشی چهار محور مهم ارتباطی شهرستان ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با اشاره به اکس گیری به منظور خط کشی ‏محور ملایر- اراک محدوده پری، از خط کشی چهار محور مهم ارتباطی در این شهرستان خبر ‏داد.

اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، گفت: طی روزهای اخیر عملیات ‏خط کشی محور همدان محدوده گردنه زاغه، خط کشی محور ملایر- اراک باند برگشت محدوده ‏گرجائی تا زنگنه، خط کشی محور آورزمان کرتیل آباد به سمت حسین آباد به طول یک کیلومتر و ‏خط کشی محور آورزمان از آورزمان تا انتهای حوزه به همت اداره راهداری ملایر صورت ‏پذیرفت.

وی با اشاره به پاکسازی و جمع آوری زباله های ابتدای محور ملایر- همدان و تخلیه ماسه به ‏منظور اجرای طرح زمستانی راهداری ملایر، خاطرنشان کرد: اصلاح تابلوها و جمع آوری ‏تابلوهای فرسوده محور ملایر- همدان و اخطار به ساخت و ساز غیرمجاز ابتدای محور خدری از ‏دیگر اقدامات در مهرماه به شمار می رود.

صفوی‌زاده با بیان اینکه و پاکسازی سطح جاده در محور بروجرد پیچ سردخانه انجام شده است، ‏افزود: آکس گذاری روکش آسفالت گردنه زاغه توسط راهداری ملایر صورت پذیرفت.

وی با اشاره به پیکور ترانشه سنگی ابتدای محور ملایر- اراک تعریض دور برگردان از ‏بازسازی، تعمیر و نصب گاردریل های محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور افزایش ‏ضریب ایمنی سفر، این اداره اقدام به بازسازی، تعمیر و نصب گاردریل های محورهای مختلف ‏شهرستان کرد.

صفوی‌زاده ادامه داد: مشخص کردن آکس و کناره های روکش آسفالت از محدوده پرورش ماهی به ‏سمت گرجایی و باند برگشت به طول چهار کیلومتر در محور اراک، خط کشی محور اراک باند ‏برگشت از ابتدای حوزه به طول 8.5 کیلومتر به سمت گرجایی و عملیات خط کشی محور همدان ‏محدوده گردنه زاغه با موفقیت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر به بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی ‏فرمانداری ملایر از محور ملایر- جوکار- همدان اشاره و اظهارکرد: معاون هماهنگی امور ‏عمرانی فرمانداری ملایر با همراهی مدیر برق منطقه جوکار، به صورت میدانی از روشنایی ‏محور ملایر- جوکار- همدان تا محدوده گردنه زاغه بازدید کرد و با شناسایی نقاط اشکال و نواقص ‏ایمنی و روشنایی این مسیر درباره رسیدگی و رفع آنی آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با اشاره به بازدید شبانه از روشنایی لاین وسط پیچ پیرمیشان با حضور معاون عمرانی ‏فرماندار و رئیس اداره برق جوکار، خاطرنشان کرد: تعویض بشکه ایمنی فرسوده مهرآباد محور ‏ملایر- جوکار صورت پذیرفت.

صفوی‌زاده همچنین به رفع نواقص سیستم روشنایی محور همدان محدوده ازندریان، پاکسازی سطح ‏جاده در محور بروجرد پیچ سردخانه، بازدید از روکش آسفالت پیچ سردخانه در محور بروجرد و ‏انجام روکش آسفالت گردنه زاغه لاین برگشت محور همدان طی روزهای اخیر اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن