اجتماعیسلامت و پزشکی

با ناقضان پروتکلهای بهداشتی برخورد خواهد شد

حسین افشاری در ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان گفت : ناقضان پروتکلهای بهداشتی در واحدهای صنفی، مطب پزشکان و سایر مراکز خدماتی و عمومی ضمن اخطار کتبی،پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین وی از تشدید نظارت در سطح شهرستان همدان متناسب با محدودیتهای اعلام شده ستاد ملی و استانی کرونا خبر داد و تصریح کرد : استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن هرگونه مواجهه انسانی ساده ترین راهکارهای پیش روی ماست.
فرماندار همدان با بیان اینکه رعایت دستورالعملهای بهداشتی در شرایط کنونی یک وظیفه اجتماعی، تکلیف شرعی و توجه آحاد افراد جامعه به حقوق یکدیگر است افزود : در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با شکستی بزرگ در مقابله با ویروس کرونا مواجه خواهیم شد.
وی اضافه کرد : مراسم، میهمانی و تجمعات خانوادگی از مهمترین کانونهای آلودگی و انتقال ویروس در سطح شهرستان همدان است که متاسفانه خانوادها با این رفت و آمدها بیماری و مرگ را برای یکدیگر به ارمغان می برند.
افشاری یادآور شد : ورود خودرو به آرامستان باغ بهشت همدان تا پایان هفته جاری ممنوع و حداکثر 20 نفر می توانند در خاکسپاری متوفی حضور داشته باشند.
وی افزود : با عنایت به تعطیلی مراکز سیاحتی و تفرجگاهها تا پایان هفته جاری در آرامگاه بوعلی،آرامگاه باباطاهر، باغ موزه دفاع مقدس، گنجنامه و سایر اماکن گردشگری شهرستان از حضور گردشگران و شهروندان جلوگیری خواهد شد.
فرماندار همدان تاکید کرد : شهرداری از همه توان و ظرفیتهای ممکن برای اطلاع رسانی و اقناع عمومی شهروندان در راستای اشاعه هشدارها و توصیه های بهداشتی بهره گیری نماید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن