ورزشی

بهینه سازی ظرفیت های نیروی انتظامی و ورزش و جوانان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ملایر گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان، به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم و ضروریست.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار رضا دولت آبادی به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، در نشستی با سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر، افزود: در راه رشد، توسعه و ارتقای سطح دانش و قانونمند بودن جوانان و ورزشکاران، ارائه آگاهی های لازم و شناخت بهتر قانون و ایجاد رابطه صمیمی بین پلیس و ورزشکاران، کلیدی و راهگشاست.

وی تصریح کرد: چه از لحاظ فرهنگی و چه از لحاظ آموزشی و ورزشی باید هر دو دستگاه برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده ای را در این موارد انجام و فرهنگ سازی مناسبی در فضای مجازی و حقیقی صورت پذیرد تا در آینده شاهد شکوفایی و پویایی ورزش و پلیس امنیت باشیم.

در ادامه معاون تربیت بدنی و آموزش فرماندهی انتظامی ملایر بیان کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا می توان با همکاری هر دو دستگاه و با استفاده از منابع و ظرفیت های موجود، در زمینه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی با برنامه ریزی دقیق و اصولی اطلاع رسانی های لازم را در فضای مجازی به تصویر کشید.

سرهنگ روزبهانی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی آنلاین اعلام آمادگی کرد و گفت: نیروی انتظامی همکاری کامل و مستمر خود را با دستگاه ورزش اعلام می دارد و با تمام توان و امکانات لازم در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت، آسایش و حفظ حریم شهروندی شهرستان هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر نیز بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های هر دو دستگاه به منظور پیشبرد اهداف نظام تأکید کرد و افزود: این اداره اداره طبق مذاکرات و تفاهم نامه منعقد شده همکاری کامل و مستمر خود را با نیروی انتظامی انجام می دهد.

حمید رضا سپهری نیا اظهارکرد: در همین راستا در زمینه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی همیار و همکار نیروی انتظامی و پلیس امنیت هستیم و از ظرفیت های اماکن ورزشی خود در جهت پیشبرد اهداف حافظان امنیت استفاده می کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن