اجتماعی

‏ 5 واحد صنفی متخلف در ملایر پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی های ‏بهداشتی، 5 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی ‏کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، کامران زنگنه در حاشیه بازرسی از اصناف ملایر، افزود: ‏متأسفانه با وجود توصیه های ستاد مقابله با کرونا استان و شهرستان ملایر و دستورالعمل های ‏موجود، برخی از صنوف مصوبات این ستاد را رعایت نمی کنند و همین امر سبب افزایش شمار ‏مبتلایان به کرونا شده است.

وی اظهارکرد: به همین منظور گشت مشترک بازرسی با محوریت فرمانداری ویژه و با حضور ‏معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اداره اماکن عمومی و بازرس اتاق ‏اصناف برگزار شد و از عملکرد صنوف بلوار پارک سیفیه ملایر بازدید به عمل آمد.

زنگنه ادامه داد: با توجه به مصوبات و هشدارهای ستاد کرونا شهرستان و ابلاغ آن از سوی اتاق ‏اصناف، یک واحد صنفی قهوه فروشی، یک واحد فروشگاه پوشاک، یک واحد فروشگاه زنجیره ‏ای و سه واحد رستوران، پلمپ شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه سه واحد صنفی دیگر نیز به دلیل تخلفات ‏به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود در شرایط حساس و ‏بحرانی موجود، کلیه اصناف و مردم پروتکل های بهداشتی را با شدت بیشتر رعایت کنند.

وی تصریح کرد: در مدت اجرای طرح تشدید مبارزه با کرونا، هر روزه تیم های گشت های ‏مشترک بازرسی از واحدهای صنفی بازدید کرده و بر نحوه رعایت الزامات پیشگیری، پروتکل ‏های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی کرونا، از نزدیک نظارت دارند و طبق قانون با متخلفین ‏برخورد می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن