ورزشی

ارتقای مربی ملایری به دان پنج ووشو در کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر از ارتقای مربی ملایری به دان پنج ووشو در کشور خبر داد و گفت: ” حمزه الله وردی”، تنها نماینده استان همدان از ملایر با کسب ۸3 امتیاز موفق به کسب دان 5 ووشو در کشور شد و خوش درخشید.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: ” حمزه الله وردی”، مربی و داور حاذق و شایسته ملایری در رشته ورزشی ووشو، تنها نماینده استان همدان با شرکت در آزمون دان پنج ووشو به میزبانی آکادمی ووشو جمهوری اسلامی ایران، توانست در بین 24 نفر شرکت کننده از سراسر کشور با کسب 83 امتیاز به عنوان نفر برتر این دوره، دان 5ووشو در کشور را دریافت کند.

وی اظهار کرد: این آزمون با ممتحنی سعید حیدری مشاور ویژه رئیس فدراسیون، حسین اجاقی سرمربی تیم ملی ساندا، علی جهانگیری رئیس کمیته داوران، مهرداد شیرازی کارشناس خبره فدراسیون و حسین حضرتی دبیر کمیته مربیان فدراسیون ووشو کشور برگزار شد.

سپهری نیا در ادامه از درخشش ” سبحان رنجبر”، ورزشکار نوجوان ملایری و کسب مقام قهرمانی در مسابقات شطرنج آنلاین کشور خبر داد و گفت: مسابقات کشوری شطرنج آنلاین گرامیداشت هفته وحدت به همت هیئت شطرنج و همکاری اداره ورزش و جوانان و دانشگاه ملی ملایر به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 67 نفر از شطرنج بازان کشور در رده سنی آزاد در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت کردند و در 9 دور با فرمت زمانی 5 دقیقه بدون پاداش به روش سوئیسی برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر اظهارکرد: در پایان ” سبحان رنجبر” از ملایر توانست با شکست حریفان سرسخت کشوری و خارج از کشور مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

سپهری نیا یادآورشد: با توجه به آنلاین بودن مسابقات، بازیکنانی از کشورهای هندوستان، اندونزی، روسیه، الجزایر و برزیل با أخذ مجوز ورود از کارشناسان برگزاری مسابقات در این مسابقات شرکت کردند و بازیکنی از هندوستان و بازیکنی از اندونزی به ترتیب به مقام های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن