دسته‌بندی نشده

راهکار اساسی مبارزه با کرونا بستن مبادی ورودی شهر تویسرکان است

فرماندارتویسرکان درنشست خبری بااصحاب رسانه این شهرستان گفت: یکی ازراهکارهای اساسی قطع زنجیره کرونا درشهرستان تویسرکان باتوجه به شرایط محیطی وبحرانی و ورود مسافران زیاد بستن مبادی ورودی این شهرستان است .

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سیدرسول حسینی بابیان اینکه باتوجه به برداشت محصول گردو تعداد زیادی مسافر وارد این شهرستان شده اند که این امر باعث تشدید بیماری کرونا دراین شهرستان شده است افزود: باتوجه به اینکه بستن راههای ورودی درحیطه کار فرمانداران نیست مکاتباتی باشورای عالی امنیت کشور انجام شده که درصورت موافقت بستن ورودی تویسرکان انجام می‌گیرد.

حسینی بابیان اینکه قطع زنجیره کرونا کمک وهمکاری مردم ومسئولان رامیطلبد افزود:چندین واحد صنفی متخلف بر اساس مصوبات قانونی ستاد مدیریت کرونای کشور و استان در شهرستان پلمب شده اما برای اثر بخشی اجرای مصوبات قانونی در این بخش به همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها و اصناف نیاز داریم.

فرماندارتویسرکان بابیان اینکه دربرخی موارد باید برخورد قاطع وبازدارنده انجام گیرد تا مردمی که مراسمات عروسی وعزار وتجمعات خانوادگی برگزار می‌کنند به خود بیایند تصریح کرد:با هماهنگی انجام شده با دادستان شهرستان تعداد قابل توجهی از مراسم عروسی قبل از برگزاری با رایزنی و تعامل برگزار نشده و در این زمینه پرونده هایی نیز تشکیل شده است.

حسینی بابیان اینکه متاسفانه آرامستان های تویسرکان محصورنمیباشدونمیتوان بطور کامل جلوی جمعیت را برای ورود به آرامستان راگرفت گفت: کار را برای محدود کردن حضور افراد سخت کرده اما با این حال در چند مقطع زمانی راههای دسترسی برخی آرامستان های تویسرکان را مسدود کردیم.

وی ادامه داد:به صورت مرتب و مستمر با مسوولان استانی و کشوری در بخش ستاد مدیریت کرونا مکاتبه داریم تا در برخی حوزه ها اختیارات بیشتری به ما داده شود و بتوانیم مدیریت بهتری داشته باشیم و با سرعت و قاطعیت بیشتری قوانین را در قبال متخلفان دوران کرونا اعمال کنیم.

فرماندارتویسرکان درمورد بیمارستان درحال احداث تویسرکان گفت: در حال حاضر افزون بر ۹۰ درصد کارهای ساختمانی و عمرانی این بیمارستان به پایان رسیده و شرکت پیمانکار این ساختمان را به شبکه بهداشت تحویل داده است همچنین طبقات 2 و 3 این بیمارستان آماده بهره برداری است تاکیدکرد: طبقه سوم این بیمارستان مختص بخش اداری و طبقه دوم ویژه پذیرش و بخش داخلی خواهدبود که با توجه به رایزنی با رئیس شبکه بهداشت و درمان این بیمارستان (شهید سلیمانی) بدلیل اینکه یک پروژه ملی ست ولی با توجه به وضعیت حاد شهرستان و شیوع کرونا در آذرماه بخش هایی از آن برای رفاه حال همشهریان و کم شدن نگرانی ها از تکمیل ظرفیت بیمارستان ولیعصر(عج) تجهیز و برای بهره برداری به دانشکده علوم پزشکی همدان تحویل می شود اما افتتاح رسمی آن به وقت دیگر موکول خواهدشد.

فرماندارتویسرکان درپایان گفت:خوشبختانه تا کنون بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی خیران برای مقابله با کرونا به بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان کمک شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن