اجتماعیاقتصادی

واکاوی پروژه های بازآفرینی ملایر در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی

مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در سفر کاری ‏یک روزه میهمان ملایر بود، با همراهی فرماندار، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای ‏اسلامی و شماری از مسئولین اجرایی مرتبط، از پروژه های باز آفرینی شهری بازدید کرد،‏ تامین اعتبارات و رفع مسائل پیش روی حوزه بازآفرینی شهری ملایر، از جمله برنامه های سفر یک روزه مهدی عبوری به شهرستان ملایر بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ‏شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین بخش بازدیدهای خود از محل اجرای پروژه ساخت ‏مرکز درمانی محله سر جو، محل اجرای پروژه ساخت بازارچه محلی میدان استاندارد و محل ‏اجرای پروژه کانال جمع آوری فاضلاب محله شمس آباد، بازدید کرد.

سپس جلسه بررسی برنامه ها و مسائل حوزه بازآفرینی شهرستان ملایر، به ریاست فرماندار ویژه ‏ملایر و با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در محل فرمانداری، ‏برگزار و در خصوص تامین اعتبارات و رفع مسائل پیش روی حوزه بازآفرینی شهری ملایر، ‏تصمیمات لازم اتخاذ شد.

طرح های توانمندسازی حاشیه شهر به قید فوریت انجام شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه این شهر در حاشیه‌نشینی شهری، بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی، گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی و جمعیت بالای ملایر، توانمندسازی در این شهر باید با توان بیشتری انجام شود.

حجت‌الاسلام احد آزادی ‌خواه در نشست بررسی مشکلات طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، افزود: در سال‌های گذشته راه و شهرسازی استان در حق ملایر به ویژه سهمیه قیر جفا کرده و این کوتاهی موجب عقب‌ماندگی ملایر در این حوزه‌ها شده است.

وی با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای طرح ” مرکز درمانی محله سرجو”، اظهارکرد: عملیات اجرایی این طرح از سال ۸۸ آغاز شد اما همچنان نیمه‌ کاره رها شده است.

نماینده مردم ملایر از معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خواست: با اعتباری که برای این طرح تخصیص خواهد یافت، حداقل تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

آزادی‌خواه تکمیل طرح بازسازی ” یخدان میرفتاح” را از دیگر اولویت‌های موجود عنوان کرد و با بیان اینکه آبگرفتگی مناطق حاشیه شهر به ویژه شمس‌آباد نارضایتی‌هایی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است، تاکید کرد: هنگام بارندگی آب وارد منازل شهروندان می‌شود بنابراین نیاز است تکمیل کانال آبرو این منطقه و ناسیونال در اولویت تکمیل قرار گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن