اقتصادی

دامداری و کشت گلخانه‌ای ملایر؛ در آستانه تحولی عظیم

امروز در نشست نماینده ملایر در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بخشدار جدید ‏سامن، تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سامن، مشکلات این بخش با حضور شماری ‏از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه عصر شنبه 24 آبان ماه در ‏این نشست مشورتی، شرایط کنونی را از نظر معیشتی و اقتصادی برای مردم سخت قلمداد کرد و ‏امیدبخشی به آنان به ویژه روستاییان را در اولویت مهم برای دهیاران و شوراهای اسلامی و ‏مدیران دانست.

آزادی‌خواه گفت: با اجرای ۲ طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر و ورود شرکت ‏سرمایه‌گذاری شستا و اتکا برای اجرای طرح‌های بزرگ دامداری، ۲ حوزه کشت گلخانه‌ای و ‏دامداری این شهرستان در آستانه تحولی عظیم است که با تلاش دسته جمعی باید این تحول را ‏سرعت بخشیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دفتر ما برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها مستمر و جدی است، ‏انشعاب غیرمجاز در روستاها و استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و سبزی‌کاری را ‏عمده ترین مشکل برشمرد.

نماینده ملایر با بیان اینکه مجوز لازم برای قرار گرفتن روستاها زیرپوشش آب و فاضلاب اخذ ‏شده و طی چند سال آینده نباید هیچ روستای خودگردانی داشته باشیم، به اجرای طرح ابرار و ‏آسفالت راه روستایی حدود ۱۰ روستا تا سال آینده اشاره کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در راستای اجرای این طرح، تاکید کرد: همه مدیران موظف ‏هستند امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها را پای کار بیاورند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن