اجتماعی

نظارت مستمر ۱۴ ‌‌‌‌‌اکیپ بازرسی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ملایر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر از تداوم بازدیدهای نظارتی بر رعایت دستورالعمل های ‏بهداشتی و همکاری واحدهای صنفی در رعایت محدودیت زمانی اعمال شده از سوی ستاد ملی ‏کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی شامگاه گذشته، در حاشیه بازدیدهای تیم های ‏چهارده گانه نظارت و بازرسی ستاد کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونای شهرستان از ‏واحدهای صنفی، از همکاری کسبه، بازاریان و متصدیان واحدهای صنفی مشمول محدودیت های ‏جدید کرونایی تقدیر کرد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد کشوری کنترل و مقابله با بیماری کرونا، یکی از مصوبات این ستاد ‏در راستای کاهش تجمعات و خطرات احتمالی شیوع بیماری کرونا را ایجاد محدودیت در ساعت ‏فعالیت گروه های دو، سه و چهار واحدهای صنفی عنوان کرد.

فارسی افزود: با اجرای این مصوبات، حداکثر زمان مجاز فعالیت کلیه واحدهای صنفی به استثنای ‏مراکز درمانی، داروخانه ها و صنوف مرتبط با تامین کالاهای ضروری و اساسی، ساعت ۱۸ ‏تعیین شده که با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف و متصدیان واحدهای صنفی، شاهد همکاری ‏مردم ملایر و واحدهای صنفی در این راستا بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به نظارت مستمر ۱۴ ‌‌‌‌‌اکیپ بازرسی ‏بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اظهارکرد: در جریان بازدیدهای نظارتی، 2 واحد صنفی به ‏دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، متخلف تشخیص داده شده و با هماهنگی و دستور مقام ‏قضایی، این 2 واحد متخلف پلمب شدند.

فارسی با تأکید بر تداوم این محدودیت ها برای یک ماه آینده، افزود: متاسفانه ملایر هم اکنون و در ‏زمینه شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز و حاد قرار گرفته و مدیریت و کاهش شمار مبتلایان ‏و قربانیان این بیماری، نیازمند تداوم همکاری های صمیمانه مردم صنوف مختلف در راستای ‏رعایت محدودیت ها و دستور العمل های بهداشتی است.

وی اعمال این محدودیت ها را در راستای تامین و حفظ سلامت مردم، کاهش ورودی بیمارستان ها ‏و کمک به کادر درمان، ضروری دانست و افزود: مردم باید تا محو کامل بیماری کرونا، در زمینه ‏رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، کوشا باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن