ورزشی

سی و چهارمین خانه ورزش روستایی ملایر افتتاح شد

در راستای توسعه ورزش روستایی، سی و چهارمین خانه ورزش روستایی شهرستان ملایر در روستای ” میشن” از توابع بخش زند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، یکشنبه 25 آبان ماه، به همت هیأت روستایی و بازی های بومی محلی ملایر و با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، بخشداری زند و دهیاری و شورای روستای میشن، سی و چهارمین خانه ورزش روستایی در این روستا در راستای توسعه ورزش روستایی، با حضور جمعی از مسئولین به افتتاح رسید.

در این آئین سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: برای ساخت و تجهیز این خانه ورزش روستایی، اعتباری بالغ بر 65 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری در ساخت ابنیه و اعتبارات اداره ورزش و جوانان در بخش خرید تجهیزات ورزشی هزینه شده است که در دوران پسا کرونا مورد استفاده ورزشکاران و اهالی روستای میشن قرار می گیرد.

حمید رضا سپهری نیا افزود: این عمل خیر و خداپسندانه راهی برای تشویق و جذب فرزندان و جوانان روستایی به ورزش و زدودن گرد و غبار اعتیاد و مواد مخدر از چهره روستاهاست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش روستایی، اظهارکرد: وظیفه همه ما این است که در راه سلامت و ایجاد نشاط در جامعه، خصوصا” روستاها با جدیت وارد شده و برای ترویج و توسعه ورزش روستاها از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نکنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن