اجتماعی

آغاز اجرای مقتدرانه ” محدودیت طرح ترافیک کرونایی” در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه جریمه یک میلیون تومانی در انتظار خودروهای ‏پلاک های غیربومی برای ورود و خروج به شهرهای قرمز کرونایی است، گفت: محدودیت‌های ‏جدید که از روز شنبه اول آذرماه اجرا شده و تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای ‏قرمز به دیگر شهرهای کشور و بالعکس ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگی ‏در حاشیه بازدید میدانی از میادین انقلاب، استقلال و تعاون و بلوارهای شهر ملایر به همراه ‏اعضای شورای ترافیک فرمانداری، افزود: ملایر جزء شهرهای قرمز است و خودروهای پلاک ‏بومی حق ورود به سایر شهرها را ندارند، در غیر این صورت یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و ‏پلاک‌های غیر بومی نیز حق ورود به شهرهای قرمز را ندارند.

وی با بیان اینکه در طول احرای این طرح شهروندان ملایر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح حق تردد ‏در سطح شهر را ندارند، در غیر این صورت ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، اظهارکرد: علاوه ‏بر جریمه کاغذی، دوربین های مداربسته، این جریمه‌ها را ثبت خواهند کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهروندان باید بدانند که ثبت جریمه از طریق دوربین‌های درون و ‏برون شهری به هیج عنوان حذف شدنی و قابل بخشش نیست، گفت: حدود ۷۰۰ پلاک غیربومی در ‏ملایر داریم که زمان اعمال ۲ هفته‌ای محدودیت‌ها یا در داخل شهر تردد نکنند و یا نسبت به ‏تعویض پلاک خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: مخدوش کردن پلاک خودروها جعل محسوب شده و افرادی که ‏پلاک ماشین خود را دست‌کاری و مخدوش کنند، پرونده قضایی برای آنها تشکیل می شود، همچنین ‏از شنبه تمامی ورودی‌های شهر توسط پلیس کنترل شده و دوربین‌های نصب شده در این ورودی‌ها ‏تمامی تخلفات را ثبت می‌کنند، پس شهروندان مراقب ترددهای خود باشند.

سلگی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ” محدودیت طرح ترافیک کرونایی” در ملایر، در ‏پارک کوثر مقرر شده محدودیت هایی برای عبور و مرور وسایل نقلیه اعمال شده و از پل انقلاب ‏تا پارک کوثر دسترسی به مرکز شهر بسته می شود.

وی با تأکید بر اینکه در طول 2 هفته اجرای این طرح هیچکدام از شهروندان ساکن در شهرستان ‏های با وضعیت قرمز و شهروندان ملایری حق تردد بین استانی ندارند، گفت: ورودی های ملایر ‏از میدان استقلال و پل انقلاب ، تنها ورودی ملایر محسوب می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه از ساعت 9 شب تا 4 صبح به استثنای وسایل نقیله ‏دستگاه های خدمات رسان، هیچگونه وسیله نقلیه و حتی موتورسیکلت های پلاک بومی هم حق ‏تردد داخل شهر را ندارند، گفت: در صورت بروز مشکل و برای انتقال بیمار به مراکز درمانی ‏حتما باید با اورژانس تماس بگیرید.

سلگی ار نصب بنرهای اطلاع رسانی در میادین، محورها و بلوارهای ملایر، خبر داد و افزود: به ‏طور مستمر گشت های بازرسی و نظارتی ما با تلاش کلانتری ها دایر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن